• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

بازدید سرزده ریاست قوه قضاییه از ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق دو، سه و چهار شیراز

  • کد خبر : 4324
  • 23 خرداد 1399 - 12:29
بازدید سرزده ریاست قوه قضاییه از ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق دو، سه و چهار شیراز

آیت اله رییسی ریاست قوه قضاییه در بازدید از ادارات ثبتی شیراز بیان داشت: با التفات به این که پیام سیستم دیجیتال تسریع در فرایندها و رسیدگی مطلوب به درخواست های متقاضیان می باشد لزوم استفاده از آن با هدف انجام بهینه امور مراجعین امری ضروری است.آیت اله رییسی ریاست قوه قضاییه و هیأت همراه […]

آیت اله رییسی ریاست قوه قضاییه در بازدید از ادارات ثبتی شیراز بیان داشت: با التفات به این که پیام سیستم دیجیتال تسریع در فرایندها و رسیدگی مطلوب به درخواست های متقاضیان می باشد لزوم استفاده از آن با هدف انجام بهینه امور مراجعین امری ضروری است.
آیت اله رییسی ریاست قوه قضاییه و هیأت همراه در بازرسی سرزده از ادارات ثبت مناطق دو، سه و چهار شیراز از نزدیک روند ارائه خدمات ثبتی توسط پرسنل این ادارات را مورد بازبینی قرار دادند.
در این بازدیدها رییس قوه قضاییه ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان و مراجعین و استماع درخواست های متقاضیان دستورات لازم را به متصدیان مربوطه در خصوص رسیدگی سریع به این درخواست ها صادر نمود.
آیت اله رییسی با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته از قبیل اسکن پرونده های ثبتی و حذف فیزیکی این پرونده ها در ادارات ثبت اسناد و املاک از آن به عنوان بهترین اقدامات انجام شده در جهت تسهیل و تسریع خدمات رسانی و ایجاد شفافیت در فرایندها نام برد و خاطر نشان نمود: انجام این امور با هدف حفظ اسناد و مدارک مردم و اطمینان بخشی به جامعه در این زمینه ارزشمند می باشد.
وی مستقر گردیدن کارشناسی، وکالت معاضدتی و واحدهای بازداشت سند در دادگستری ها را از جمله موارد تسهیل کننده خدمات قضایی به مردم برشمرد و اجرایی شدن این امور را با هدف سرعت بخشی به حل معضلات مراجعین در مجموعه های قضایی خواستار گردید.
رییس قوه قضاییه افزود: با التفات به این که پیام سیستم دیجیتال تسریع در فرایندها و رسیدگی مطلوب به درخواست های متقاضیان می باشد لزوم استفاده از آن با هدف انجام بهینه امور مراجعین امری ضروری است.
لازم به توضیح است در این بازدید سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس ضمن گزارش اجمالی از روند خدمات رسانی ادارات ثبتی استان به هیأت بازرسی، در معیت آنان نسبت به سرکشی از بخش های مختلف ادارات فوق الذکر و پاسخگویی به متقاضیان مبادرت نمود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4324

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.