• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مدیر انجمن سینمای جوان فارس؛

فیلمنامه نویسان شیرازی به “چالش” دعوت شدند

  • کد خبر : 43229
  • 22 مرداد 1401 - 10:49
فیلمنامه نویسان شیرازی به “چالش” دعوت شدند
مدیر انجمن سینمای جوان فارس گفت: کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه‌های نوشته شده توسط هنرمندان و فیلمسازان استان با عنوان «چالش فیلمنامه» در شیراز به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

ابراهیم شیشه گر شامگاه جمعه ٢١ مرداد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه‌های نوشته شده توسط هنرمندان و فیلمسازان فارس باعنوان «چالش فیلمنامه» برگزار می‌شود، گفت: این برنامه در مرحله نخست با هدف هم افزایی فیلمنامه نویسان، شناخت و معرفی نویسندگان کمترشناخته شده، ارتقای سطح کیفی فیلمنامه های نگارش شده توسط هنرمندان استان و ارائه فیلمنامه های مطلوب به کارگردانان برای ساخت، شروع به کار خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه «انجمن سینمای جوانان فارس» با استفاده از اساتید مجرب و تکیه بر فعالیت‌های کارگاهی به دنبال ارائه سرفصل‌های تخصصی مشخص شده به علاقه‌مندان است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه کاربردی، فیلم نامه‌های نوشته شده توسط هنرمندان و فیلمسازان شیرازی بررسی می‌شود.

شیشه گر اضافه کرد: بررسی مولفه‌های روایی و انواع فیلم‌های داستانی، آشنایی با مولفه‌های درک و تحلیل فیلم و نمایش فیلم های کوتاه داستانی، انیمیشن و تجربی از جمله بخش‌های این کارگاه آموزشی است که ویژه علاقمندان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: شروع جلسات نیز از چهارشنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۷ خواهد بود و مدت زمان هر جلسه دو ساعت است.

به گفته مدیر انجمن سینمای جوان فارس، قرار است سلسله نشست‌های “چالش فیلمنامه” چهارشنبه‌ها به صورت ثابت هفتگی و با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با هدف نقد، بررسی و مرور آثار فیلمنامه نویسان استان در فرهنگسرای انتظار شیراز به آدرس: فلکه قصردشت، خبایان وکلا، کوچه صاحب الامر، بعد از امام زاده محمد(ع) شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43229

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.