• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
فرماندار ممسنی :

راز اصلی توسعه در همدلی و هماهنگی بین مردم و مسولان نهفته است

  • کد خبر : 4315
  • 23 خرداد 1399 - 12:21
راز اصلی توسعه در همدلی و هماهنگی بین مردم و مسولان نهفته است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :برای ایجاد تغییر و تحول و توسعه پایدار ایجاد جو همدلی و همراهی بین مردم و مسولین از الزامات اصلی می باشد .وی که در دومین جلسه شورای اداری شهرستان ممسنی صحبت می افزود :مبنا و شاکله اصلی حکومت اسلامی بر اساس رای مردم پایه گذاری […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :برای ایجاد تغییر و تحول و توسعه پایدار ایجاد جو همدلی و همراهی بین مردم و مسولین از الزامات اصلی می باشد .
وی که در دومین جلسه شورای اداری شهرستان ممسنی صحبت می افزود :مبنا و شاکله اصلی حکومت اسلامی بر اساس رای مردم پایه گذاری شده و همه مسولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و غیر مستقیم منتخب مردم هستند و بر این اساس انچه تحول مورد نظر مقام معظم رهبری را نیز ممکن می کند همدلی بین مسولان و مردم می باشد .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی اظهار داشت :میانگین سنی مدیران فعلی شهرستان قریب ۴۸سال و میانگین سنوات خدمتی انها ۲۱ سال است .
وی ادامه داد :مدیران فعلی شهرستان ممسنی به صورت متوسط قریب ۸سال سابقه مدیریتی دارند که قریب ۵سال انها در شهرستان ممسنی بوده و بقیه در سایر شهرستانها بوده است .
ایوبی به مدرک تحصیلی مدیران ممسنی نیز اشاره کرد و گفت :قریب ۵/۴درصد مدیران دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ۴۴درصد لیسانس و ۳۸درصد فوق لیسانس و ۱۳/۵درصد دکتری می باشد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی گریزی هم به مدت زمان سابقه و سن و سال مدیران زد و اظهار داشت :مسن ترین مدیرشهرستان ۶۱سال و جوانترین ۳۶سال و از نظر مدت زمان مدیریت کمترین قریب یکسال و بیشترین مدت زمان مدیریت ۱۲سال می باشد .
وی در ادامه افزود :برای توسعه همه جانبه شهرستان نیاز به تغییر رفتار در خدمت رسانی به مردم و تلاش بیشتر و هدفمند در بین مردم و مسولان وجود دارد که هدف مدیریت شهرستان نیز در این راستا هدف گذاری شده است .
ایوبی گفت :الگوی مورد نظر ما الگوی مثلث توسعه است که در ان امام جمعه محترم به نمایندگی از نهاد رهبری و نماینده محترم به نمایندگی از مردم و فرماندار به نمایندگی از دولت اضلاع این مثلث را تشکیل و قلب این مثلث نیروهای نخبه در همه رشته ها و فعالیت ها خواهد بود .
در دومین شورای اداری که امام جمعه و نماینده مردم و اعضای شورای تامین و اداری و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند فرماندار ممسنی اظهار داشت :در برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹شهرستان ممسنی در تمامی بخش های مورد نیاز مشخص و هدف گذاری شده که همراهی اعضا موجب تحقق و اجرایی شدن آن خواهد شد .
وی اظهار داشت :حضور ویا دیدار هرهفته با یک مدیرکل -حضور ماهی یکبار در مرکز و پیگیری مشکلات شهرستان با حضور نماینده محترم را از برنامه های سال جاری ذکر کرد .
وی گفت :تلاش در جهت حضور هلدینگ های سرمایه گذاری کشوری و پیگیری مستمر پروژه های محرک توسعه شهرستان از دیگر اولویت های شهرستانی بیان و اظهار امیدورای کرد با توجه به وحدت و همدلی موجود این اقدامات موثر واقع و گرهی از مشکلات عدیده مردمی کاسته شود .
گفتنی است در پایان شورای اداری کتابچه مسایل و مشکلات ادارات شهرستان در بخش های مختلف و همراه با نسخه الکترونیکی ان جهت استفاده نماینده محترم شهرستان در اختیار ایشان قرار گرفت و از دانشجوی دوره دکتری فعال در حوزه تحقیقات انتخابات و سه نفر از فعالان در پیگیری مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا با اهدا لوح تقدیر و هدایا قدردانی به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4315

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.