• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

خودکفایی در تولید محصولات سلامت محور با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان

  • کد خبر : 43114
  • 21 مرداد 1401 - 11:23
خودکفایی در تولید محصولات سلامت محور با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی در تولید تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت محور است.

سید وحید حسینی در نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت تاکید کرد: نیازهای حوزه سلامت را میتوان با همکاری شرکت‌های دانش بنیان تامین کرد که این امر نیز مستلزم نگاه ویژه تری به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان دارد.

به نقل از علوم پزشکی شیراز، حسینی با اشاره به حمایت‌های مجموعه دانشگاه از شرکت‌های دانش بنیان در حیطه فعالیت‌های حوزه سلامت برای توسعه محصولات سلامت محور، گفت: لازم است شرکت‌های دانش بنیان فارس نیز برای تامین نیازهای حوزه سلامت به ویژه تجهیزات پزشکی، بر همکاری خود با مجموعه دانشگاه بیافزایند.

حسینی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی در تولید تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت محور است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت شرکت‌های دانش بنیان، به مسئولان دانشگاه برای تسریع در رفع دغدغه‌های این شرکت‌ها و عملیاتی شدن فعالیت‌های آنان در عرصه تولیدات محصولات سلامت محور تاکید کرد.

حسینی همچنین در این نشست اقدامات ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان مانند استقرار شرکت‌های دانش بنیان، فرهنگ سازی و آموزش، توسعه همکاری با صنعت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان و تدوین آیین نامه‌های استقرار شرکت‌های دانش بنیان را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43114

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.