• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

اخبار پلیس فارس-۱۹مرداد۱۴۰۱

  • کد خبر : 43091
  • 19 مرداد 1401 - 23:44
اخبار پلیس فارس-۱۹مرداد۱۴۰۱

در گردنه روستایی “چمن مروارید” تریاک کشف شد فرمانده انتظامی استان گفت: با توقیف سواری سمند در گردنه روستایی “چمن مروارید” داراب، ۲۴۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی داراب هنگام گشت‌زنی در گردنه روستایی “چمن مروارید” این شهرستان، به […]

در گردنه روستایی “چمن مروارید” تریاک کشف شد
فرمانده انتظامی استان گفت: با توقیف سواری سمند در گردنه روستایی “چمن مروارید” داراب، ۲۴۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی داراب هنگام گشت‌زنی در گردنه روستایی “چمن مروارید” این شهرستان، به یک سواری سمند حامل بار مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۴۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی فارس قرار دارد.

 

توقیف کامیون حامل احشام قاچاق در “بوانات”
فرمانده انتظامی “بوانات” از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۹۵ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران یگان امداد شهرستان بوانات حین ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
فرمانده انتظامی بوانات خاطر نشان کرد: مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

 

قاچاقچیان در دام پلیس زرقان گرفتار شدند
فرمانده انتظامی “زرقان” از کشف ۷۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک در یکی از محله‌‎های این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “بیژن بارسالاری” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران انتظامی زرقان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یکی از محله‌‎های این شهرستان در منزل خود اقدام به دپو و خرید و فروش مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، بیان کرد: در بازرسی از آن منزل و همچنین خودرو پارک شده در حیاط، ۶۸ کیلو حشیش و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی زرقان با بیان اینکه در این ماموریت ۷۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ “بارسالاری” با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

 

 

سارق اماکن خصوصی با ۱۶ فقره سرقت راهی زندان شد
فرمانده انتظامی “مرودشت” گفت: با دستگیری یک سارق در این شهرستان پرده از راز ۱۶فقره سرقت از اماکن خصوصی برداشته شد.
سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغات، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تلاش شبانه‌روزی، یک نفر سارق که بسیار حرفه‌ای بود را شناسایی و با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم در یک اقدام غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی “مرودشت” تصریح کرد: با انجام تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته در پلیس آگاهی، این سارق سابقه‌دار به ۱۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و مزارع و باغات اعتراف کرد.
سرهنگ “زینلی” با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تاکید کرد: مردم به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه کنند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

قدردانی فرماندار کوار از عملکرد پلیس در حوزه تامین نظم و امنیت
فرماندار “کوار” از عملکرد پلیس این شهرستان در حوزه تامین نظم و امنیت این شهرستان تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آقای “سعید خانی” با حضور در ستاد فرماندهی ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت مراسمات عزاداری دهه اول محرم و همچنین کاهش جرایم و ایجاد امنیت مطلوب، بیان داشت: امروز مردم قدردان زحمات بی منت پلیس خدمتگزار هستند.
وی افزود: برقراری نظم و امنیت برای شهروندان کاری بسیار بزرگ است که نیروی انتظامی شهرستان در این ماموریت موفق بوده است.
فرماندار شهرستان کوار گفت: پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه جانانه تلاش می کند؛ لذا دستگاه های دیگر نیز باید سهم و نقش خود را در این راستا بدرستی انجام دهند.
وی خدمت در نیروی انتظامی را عبادت برشمرد و گفت: نیروی انتظامی مجموعه ای منسجم، اثربخش و پویا است که از کارکنانی صدیق، سخت کوش، پرتلاش و فرزندان شایسته انقلاب تشکیل شده است که با اقدامات شاسیته خود اعتماد عمومی را جلب کرده‌اند.

 

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در “مهر”
فرمانده انتظامی “مهر” از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “بهادر رزمجویی” درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، بیان کرد: ماموران انتظامی مهر هنگام گشت‌زنی و پایش محورهای مواصلاتی، به ۳ دستگاه موتورسیکلت که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک بود مشکوک و آنها را مورد بررسی قرار دادند.
وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که موتورسیکلت‌ها مسروقه و سابقه سرقت از استان بوشهر و شهرستان لارستان فارس دارند
فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین با جدیت ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43091

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.