• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
12

علی محمد رحیمی مدیر کانون اصلاح و تربیت شیراز شد

  • کد خبر : 4221
  • 16 خرداد 1399 - 7:35
علی محمد رحیمی مدیر کانون اصلاح و تربیت شیراز شد

طی حکمی از سوی اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس؛ علی محمد رحیمی به عنوان مدیر کانون اصلاح و تربیت شیراز معرفی و از زحمات شکراله آسیایی مدیر پیشین کانون قدردانی شد.معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس در آیین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید کانون اصلاح و تربیت شیراز گفت: کانون […]

طی حکمی از سوی اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس؛ علی محمد رحیمی به عنوان مدیر کانون اصلاح و تربیت شیراز معرفی و از زحمات شکراله آسیایی مدیر پیشین کانون قدردانی شد.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس در آیین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید کانون اصلاح و تربیت شیراز گفت: کانون اصلاح و تربیت به دلیل نگهداری اطفال بزهکار در آن یکی از حساس ترین و مهمترین مراکز اقدامات تامینی و تربیتی است.
حمید رضا جهانگیری افزود:اطفال بزهکار در شرایط سنی خاصی قرار دارند که با برنامه ریزی اصولی و علمی آموزشی و تربیتی می توان آنها را اصلاح و به جامعه بازگرداند.
وی اضافه کرد: مدیریت در کانون اصلاح وتربیت جایگاه ویژه ای دارد و باید نگاه مدیر این مرکز، یک نگاه کاملا اصلاحی و تربیتی باشد و به کانون به عنوان یک مدرسه شبانه روزی نگریسته شود.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس یادآور شد: با توجه به شرایط سنی مددجویان این مرکز، قانون گذار نیز به کانون اصلاح و تربیت به عنوان یک زندان نگاه نکرده است و اطفال بزهکار برای اصلاح رفتار و اندیشه، محکوم به نگهداری در این مرکز می شوند.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس تأکید کرد: مدیریت جدید در کانون باید با تلاش و کوشش و برنامه ریزی دقیق زمینه اصلاح و تربیت را در کانون بوجود آورد و از تمام منابع انسانی، مالی و امکانات موجود بهره برداری نماید.
جهانگیری ادامه داد: خوشبختانه کانون اصلاح وتربیت شیراز از امکانات و فضای بسیار مناسب و خوبی برخوردار است که می توان از این فضای موجود حداکثر بهره برداری را در مسیر اهداف سازمانی داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4221

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.