• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیرکل زندان های فارس:

طی ۱۰۰ روز گذشته زمینه آزادی ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان فراهم شده است

  • کد خبر : 4218
  • 15 خرداد 1399 - 3:01
طی ۱۰۰ روز گذشته زمینه آزادی ۳۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان فراهم شده است

نود و نهمین جلسه هیأت امنای ستاد دیه فارس با حضور حجت الاسلام سیدصدراله رجایی نسب معاون قضایی دادگستری فارس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان ها، سیدرضا اسکندری مدیرنمایندگی ستاد دیه استان و اعضای هیأت امنای ستاد دیه فارس در اداره کل زندان های فارس برگزار و پرونده ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مورد بررسی قرار گرفت.در […]

نود و نهمین جلسه هیأت امنای ستاد دیه فارس با حضور حجت الاسلام سیدصدراله رجایی نسب معاون قضایی دادگستری فارس، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان ها، سیدرضا اسکندری مدیرنمایندگی ستاد دیه استان و اعضای هیأت امنای ستاد دیه فارس در اداره کل زندان های فارس برگزار و پرونده ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای جلسه مدیرکل زندان های فارس ضمن قدردانی از کمک های انسان دوستانه خیرین در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعداد ۲۳۴ زندانی با مجموع بدهی ۵۴ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان از زندان های سطح استان آزاد شدند که از این تعداد ۲۳۲ نفر مرد و ۲نفر زن بوده اند.
اسحاق ابراهیمی افزود: مبلغ ۴۷میلیارد و ۶۳۳میلیون تومان شاکیان بزرگوار از حق خود بخشیده اند، مبلغ ۴میلیارد و ۱۰میلیون تومان ستاد دیه کشور مساعدت نموده و مبلغ ۶میلیارد و ۵۳۲میلیون تومان ستاد دیه استان از منابع مختلف همچون خیرین و بانک های عامل کمک کرده اند و بیشترین کمک را شاکیان در این زمینه داشته اند.
وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز با کمک های خیرخواهانه نیکوکاران، تعداد ۳۲ زندانی آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند و با همت خیرین مبلغ ۴میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان به صورت نقدی، تعهد و چک برای آزادسازی زندانیان از طریق گلریزان های مجازی جمع آوری گردید.
مدیرکل زندان های فارس و نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان یادآور شد: از دیگر برنامه هایی که در ستاد دیه هر هفته اجرا می شود طرح پرونده های ویژه استان در کمیته ویژه ستاد دیه کشور از طریق ویدئو کنفرانس است که تاکنون ۷پرونده بررسی و ۴۶۰میلیون تومان بلاعوض و مبلغ ۸۲۰میلیون تومان قرض الحسنه از محل وجوه اداره شده بانک تجارت به این پرونده ها اختصاص یافته است.
ابراهیمی گفت: طی یکماه گذشته تاکنون نیز ۸۶ پرونده در جلسه هیأت امنای ستاد دیه استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفته و بزودی زمینه آزادی این افراد نیز فراهم می شود و در مجموع زمینه آزادی ۳۲۰نفر طی ۱۰۰روز گذشته فراهم شده است.
معاون قضایی و فرهنگی دادگستری فارس نیز با ابراز رضایت از وضعیت ستاد دیه استان، حضور خیرین در ستاد دیه را مایه برکت دانست و گفت: در ستاد دیه استان، خدمت رسانی به افراد اسیر و گرفتار زندان در این مدت کوتاه، برجسته و محسوس و این اقدامات ستودنی است.
حجت الاسلام سیدصدراله رجایی نسب افزود: خیرین استان با همت و سخاوت خود، استان فارس را در موقعیت خوبی برای آزادسازی زندانیان قرار دادند که این امور خیر، امتیاز بزرگی برای استان است و لازم است تداوم داشته باشد.
وی تأکید کرد: کمک به آزادی زندانیان نیازمند، بهترین عبادت است همان گونه که کفاره روزه در ماه مبارک رمضان آزادکردن زندانی و اسیر است بنابراین آزاد کردن زندانی در بند بزرگترین عبادت است که اجر و مزد آن برای خیرین نزد خداوند سبحان لحاظ می شود و از این رو از خیرین استان تقاضا می شود که به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند.
گفتنی است ستاد دیه استان فارس با شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و از طریق سامانه تلفن همراه # ۱۰۱۰۱۰* ۴*۷۳۳* آماده دریافت کمک های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس می باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4218

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.