• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
رئیس کل دادگستری استان فارس خبر داد:

ضربه به یک باند مواد مخدر و کشف ۴۲۶ کیلوگرم تریاک در شیراز

  • کد خبر : 4169
  • 11 خرداد 1399 - 13:10
ضربه به یک باند مواد مخدر و کشف ۴۲۶ کیلوگرم تریاک در شیراز
رئیس کل دادگستری استان فارس از ضربه به یک باند مواد مخدر در شیراز و کشف مقادیر عمده ای مواد مخدر و دستگیری عامل اصلی ورود این مواد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: از این باند که به صورت شبکه ای به توزیع مواد مخدر اقدام می نمود مقدار ۴۲۶ کیلوگرم تریاک کشف شده است .

وی افزود: این باند به صورت سازمان یافته به توزیع مواد مخدر در سطح استان اقدام می کردند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه تاکنون عامل اصلی ورود و توزیع این مواد دستگیر شده است گفت: سایر اعضای این باند توزیع مواد مخدر نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند.

وی افزود: این محموله مواد مخدر از استان های شرقی وارد استان شده بود و قرار بود علاوه بر استان فارس در سایر استان ها نیز توزیع شود که با اقدام به موقع و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بر قاطعیت دادگستری استان در مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سودگران مرگ تأکید کرد و بیان داشت : برخورد با عاملان اصلی و توزیع کنندگان مواد مخدر می تواند زمینه کوتاه شدن دست خرده فروشان در توزیع و پاک شدن شهر از وجود معتادان متجاهر را فراهم سازد.

وی افزود: مبارزه جدی با مواد مخدر در دستور کار مجموعه قضایی استان قرار دارد و در طول یک سال اخیر دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و حوزه های قضایی استان احکام قاطع و سنگینی را برای قاچاقچیان مواد مخدر صادر کرده اندکه در نتیجه این اقدام و هوشیاری نیروهای امنیتی و پلیس مواد مخدر استان مسیر استان فارس برای فعالیت قاچاقچیان و ترانزیت مواد مخدر نا امن شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4169

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.