• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

تمرین و تاکتیک‌پذیری باعث موفقیت تیم والیبال دانشجویان شیراز شد

  • کد خبر : 41418
  • 12 مرداد 1401 - 11:32
تمرین و تاکتیک‌پذیری باعث موفقیت تیم والیبال دانشجویان شیراز شد
پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور در تبریز،با قهرمانی تیم والیبال شیراز به کار خود پایان داد ، یکی از بازیکنان این تیم دلیل این موفقیت را تمرین مستمر و تاکتیک‌پذیری اعضای تیم دانست.

محمد امین واقف روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان، امسال به میزبانی شهر تبریز برگزار شد و در این مسابقات حدود ۱۲ تیم در رشته والیبال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این والیبالیست ادامه داد: سطح برگزاری این مسابقات بسیار بالا و برنامه‌ریزی شده بود و تیم‌های شرکت‌کننده نیز از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

وی به ارزیابی سطح داوری این مسابقات پرداخت و گفت: داوران مجرب و کارآزموده‌ای قضاوت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشتند و می‌توان گفت نظارت بر این مسابقات به بهترین شکل ممکن انجام شد.

واقف که متولد ۱۳۸۰ است و در رشته کارشناسی تربیت بدنی تحصیل می‌کند، عامل موفقیت تیم شیراز را تمرین مستمر و تاکتیک‌پذیری اعضای تیم دانست و گفت: راهنمایی‌های مربی و تاکتیک‌پذیری بازیکنان نقش بسزایی در کسب عنوان قهرمانی تیم شیراز در این مسابقات داشت.

این بازیکن ادامه داد: تیم دانشجویان شیراز توانست با ارائه یک بازی خود را به فینال برساند و در نهایت هم در مقابل تیم مشهد به پیروزی برسد.

افتخارات کسب شده در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور 

سید ابراهیم حسینی رییس موسسه آموزش عالی زند شیراز نیز در رابطه با این مسابقات اظهار کرد: در حالی که همه موسسات غیر انتفاعی برای حضور در این دوره از رقابت ها اقدام کرده بودند، این موسسه آموزش عالی زند شیراز بود که موفق شد جواز حضور  در این المپیاد را کسب کند و با همت و پشتکار ورزشکاران جوان و همچنین تلاش‎های بی‌دریغ کادر فنی و مربیان، رتبه‌های درخشانی را به نام خود ثبت نماید.

رییس موسسه آموزش عالی زند شیراز در ادامه به برخی از افتخارات و مقام‌های کسب شده توسط تیم پسران این موسسه در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موفقیت‌های این دوره از رقابت‌ها کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا در مسابقات والیبال بود.

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41418

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.