• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

انعقاد تفاهم نامه با سازمانهای دولتی در راستای توسعه ورزش همگانی

  • کد خبر : 41324
  • 13 مرداد 1401 - 9:15
انعقاد تفاهم نامه با سازمانهای دولتی در راستای توسعه ورزش همگانی
محسن کریمی سرپرست معاونت توسعه ورزش را کل ورزش و جوانان استان فارس از انعقاد تفاهم نامه با سازمان‌های دولتی در راستای توسعه ورزش همگانی و تدوین طرح طرح الگوی استراتژی توسعه ورزش همگانی بر مبنای مدل سوات توسط گروه توسعه ورزش همگانی این اداره کل خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس محسن کریمی سرپرست معاونت توسعه ورزش با اعلام این خبر گفت طرح الگوی استراتژی توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس بر مبنای مدل سوات توسط گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه ورزش همگانی گفت بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و با نشاط در گروه سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون تلاش نیروی انسانی و کارآمد و فکور می باشد.

کریمی افزود: ورزش همگانی یکی از مهم ترین پدیده های اجتماعی و فرهنگی نیمه دوم قرن بیستم است که به مشکلات سلامتی که در اثر فعالیت فیزیکی کمتر ،استرس کار فیزیکی و روانی ایجاد شده است کمک می کند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بیان داشت: بر همین اساس آیین نامه توسعه ورزش همگانی در گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین و در جلسه مشترک با گروه اول دستگاه های دولتی ارائه و کلیات و اهداف و وظایف ارگان ها در راستای این آیین نامه مطرح گردید .

وی بیان داشت : در پایان این جلسه با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، صدا و سیمای مرکز فارس ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل آموزش و پرورش و رئیس هیات همگانی فارس تفاهم‌نامه‌ای با این ارگان ها در راستای توسعه ورزش همگانی امضا شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41324

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.