• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
8

اخبار پلیس فارس – ۱۱ خرداد ۹۹

  • کد خبر : 4129
  • 11 خرداد 1399 - 12:34
اخبار پلیس فارس – ۱۱ خرداد ۹۹

کشف ۴۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در “بوانات“ فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۳۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل: ۲۸۱ کیلوگرم حشیش و ۱۵۴ کیلو تریاک در شهرستان “بوانات” خبر داد. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی “بوانات” از خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط […]

کشف ۴۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در “بوانات

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۳۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل: ۲۸۱ کیلوگرم حشیش و ۱۵۴ کیلو تریاک در شهرستان “بواناتخبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی “بوانات” از خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان با استفاده از یک خودرو پژو ۴۰۵ مطلع و اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در ورودی این شهرستان کردند.

وی ادامه داد: با کنترل محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری، خودرو مورد نظر توسط ماموران شناسایی و دستور ایست داده شد که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده خودرو که عرصه را برخود تنگ می دید، ضمن رها سازی خودرو با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۳۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۸۱ کیلوگرم حشیش و ۱۵۴ کیلوگرم تریاک کشف شد.

توقیف ۱۵ میلیارد کالای قاچاق در “لارستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان، گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان “لارستان” یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ “یوسف ملک زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت : مأموران پلیس آگاهی شهرستان “لارستان” هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور “بندرعباس-لارستان” به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۶۴۲ عدد اتصالات صنعتی خارجی شامل شیر فلکه و انواع سه راهی، ۱۸ هزار و ۷۲۰ کیلوگرم انواع دربند و رابط، یک هزار و ۴۱۲ عدد قاشق و چنگال و یک دستگاه تلویزیون قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه، برابر نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۹۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک هفته گذشته، ۷۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۴دستگاه خودرو متخلف در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با وسائل نقلیه متخلف در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ممسنی اجرایی شد.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۷۹ دستگاه موتورسیکلت  و ۱۴دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان با هدف پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تصادفات در سطح جامعه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

امنیت جامعه ما از برکت خون شهدا است

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات در دیدار با خانواده شهید “علوی” گفت: امنیت جامعه از برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “سید ابوالفضل مسعودی ” با اشاره به جایگاه و منزلت والای شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: شهدا با نثار خون پاکشان ضمن معامله با پروردگار، جاودانگی را برای خود به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه شهیدان مظهر غیرت و مردانگی هستند، اظهار داشت : آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حکم فرماست، ثمره خون پاک شهیدان است .

وی شهدا را از صالحان روز قیامت دانست و افزود: شهدا با حرکت در مسیر آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی و نثار جان خود، در ردیف صالحان در روز قیامت قرار دارند و بر ما وظیفه است در مسیر اهداف و آرمانهای آنان حرکت کنیم.

در پایان این دیدار از خانواده معظم این شهید عزیز با اهدا لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

قصد اخاذی میلیاردی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی

با تلاش کارشناسان پلیس فتا، مردی جوان که با وعده ازدواج و دریافت تصاویر‌های خصوصی اقدام به اخاذی از یک خانم کرده بود، در شیراز دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان فارس در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد : در پی شکایت خانمی ۲۰ ساله مبنی بر اخاذی از وی در فضای مجازی توسط فردی ناشناس و تهدید به انتشار تصاویر و هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با وی آشنا شده و این فرد شیاد با چرب زبانی و وعده های دروغین همچون ازدواج و یا استخدام در شرکت‌های معتبر او را فریب و به تعدادی از تصاویر خصوصی‌ وی دست یافته است.

این مقام مسئول بیان داشت: شاکیه در ادامه اظهاراتش عنوان کرد پس از مدتی این مرد جوان مزاحمت‌هایش را آغاز و با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش شروع به اخاذی کرده و از دختر جوان می‌خواهد برای انتشار ندادن تصاویر مبلغ یک میلیارد ریال به حسابش واریز کند.

رییس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان این پلیس پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد و مدارک از قبیل رسید و برگ‌های سفید امضا از افراد دیگر و همچنین فیلم‌ها و تصاویر و پیامک‌های مشابه با موضوع پرونده کشف شد.

رییس پلیس فتا فارس از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواست از ارسال تصاویر خصوصی خود به افراد ناشناس جداً خودداری نموده و در صورت بروز مزاحمت در فضای مجازی سریعاً موضوع را با خانواده خود مطرح و به پلیس گزارش کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در ارتباط باشند.

دستگیری۴ سارق در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ”علیرضا نوشاد ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده، ماموران ۴ متهم را در این خصوص شناسایی و آن ها را طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ نوشاد گفت : متهمان در تحقیقات به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان داراب به شهروندان توصیه کرد: برای درب ورودی منزل ،از قفل های مطمئن و استاندارد استفاده نمایند.

کشف خودرو تیبا سرقتی در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف خودرو تیبا سرقتی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “احمد فداکار” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان سپیدان هنگام گشت زنی و کنترل حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا که کنار خیابان پارک شده بود، مشکوک شدند .

وی با بیان اینکه در  بررسی و استعلام های لازم مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان شیراز می باشد، افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ فداکار تأکید کرد : شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه، از به سرقت رفتن خودرو و موتورسیکلت خود پیشگیری کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4129

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.