• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۱۰ خرداد ۹۹

  • کد خبر : 4127
  • 10 خرداد 1399 - 12:30
اخبار پلیس فارس – ۱۰ خرداد ۹۹

توقیف کامیون با ۱۴۰ کیلو تریاک با تلاش مأموران انتظامی شهرستان “بوانات”، ۱۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد. سرهنگ “سید ابوالفضل مسعودی “، فرمانده انتظامی شهرستان “بوانات” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور […]

توقیف کامیون با ۱۴۰ کیلو تریاک

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان “بوانات”، ۱۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ “سید ابوالفضل مسعودی “، فرمانده انتظامی شهرستان “بوانات” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “بوانات-صفاشهر” به یک کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این کامیون، ۱۴۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۵۰۰ میلیون ریالی لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو خبر داد.

سرهنگ “مراد صارمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه “آسپاس” این شهرستان هنگام کنترل خودروها در محور “سده-آسپاس” به  یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۴۳ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

سرهنگ “صارمی” با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در جامعه، هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.  

تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکای جنایتکار یک افتخار بزرگ است

امام جمعه کازرون در بخش هایی از خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه، تحریم ناجا توسط آمریکا را یک افتخار بزرگ عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین “محمد صباحی” در خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت : ولایت پذیری و پشتیبانی از ولایت فقیه ،مستکبر ستیزی و ساده زیستی و دوری از اشرافی گری از شاخص های مورد توجه حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی در ادامه تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکای جنایتکار را یک افتخار بزرگ عنوان کرد و افزود: تحریم نیروی انتظامی باعث پیشرفت و اقتدار هر چه بیشتر این نیرو خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صباحی در پایان بیان کرد: دشمنان ما در مقابل خودشان یک حریف قوی به نام فرماندهی کل قوا می بینند و به همین دلیل تلاش می کنند نیروهای تحت امر ولی فقیه را تخریب و تضعیف نمایند.

کشف ۱۲۰ کیلو حشیش و تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۹۵ کیلو حشیش و ۲۵ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران انتظامی این شهرستان از خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع و به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست دادند، افزود: راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو توقیف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در بازرسی از این خودرو، ۹۵ کیلوگرم حشیش کشف شد.

سرهنگ نوشاد ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی های این شهرستان، به یک خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را توقیف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو نیز ۲۵ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

در مرودشت ؛ کشف داروهای گیاهی و شیمیایی غیر مجاز

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک هزار و ۵۷۸ عدد انواع داروهای گیاهی و شیمیایی غیر مجاز از یک واحد عطاری و پلمپ این واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” اسماعیل زراعتیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی از فعالیت یک واحد صنفی عطاری در راستای تهیه و توزیع داروهای شیمیایی و گیاهی غیر مجاز در یکی از خیابان های سطح شهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضایی به همراه ماموران شبکه بهداشت از این واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نتیجه آن یک هزار و ۵۷۸ عدد انواع داروهای گیاهی و شیمیایی غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: اقلام مکشوفه تحویل مرکز بهداشت، واحد صنفی پلمب و در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

توقیف ۲ خودرو حامل کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به ۲ خودرو اتوبوس و پژو پارس مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲ هزار و ۴۷۶ قلم انواع لوازم آرایشی، ۶۹ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی، ۲ هزار و ۴۷۰ بسته تنباکو، ۲۴ عدد سیلندر موتورسیکلت و ۵۰ رشته زنجیر موتورسیکلت قاچاق و فاقد مدارک قانونی، کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اعتراف سارق به ۳۰ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا مأموران کلانتری “جنت” شیراز با انجام اقدامات تخصصی و فنی، یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهم، مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ شجاعی به شهروندان توصیه کرد : اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند تا سارقان نتوانند به نیت شوم خود برسند.

کشف محموله قاچاق در “آباده

فرمانده انتظامی “آباده” از کشف محموله ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” خسرو رزمجویی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان “آباده” به یک کامیون مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد زیادی کالای قاچاق شامل ۱۲۳ بسته تجهیزات کوهنوردی،۳۰ دستگاه بکس بادی مخصوص کامیون، ۹۶ بسته تیغ الماس، ۱۰۰بسته میله بارفیکس، ۱۶۸ بسته لوازم و آلات موسیقی، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه تلویزیون، ۹۶ بسته چکش اسباب بازی و ۸ دستگاه دریل دستی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “آباده” با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق  6 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۶۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۶۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ “محمدعلی فرهادی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با وسائل نقلیه متخلف در سطح حوزه استحفاظی شهرستان ارسنجان اجرایی شد.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۶۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ فرهادی خاطر نشان کرد:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان با هدف پیشگیری از وقوع جرم در سطح جامعه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف خودرو سرقتی در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی زانتیا خبر داد.

سرهنگ ” سید ابوالفضل مسعودی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت: ماموران انتظامی هنگام اجرای تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید، با رها کردن خودرو از صحنه متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه در بررسی های لازم مشخص شد که خودرو توقیف شده اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان شیراز مورد سرقت واقع شده است، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲ جفت پلاک مسروقه کشف و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

سرهنگ مسعودی در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودرو و موتورسیکلت را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت، وسائل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4127

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.