• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
2

چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز تشکیل شد

  • کد خبر : 40556
  • 07 مرداد 1401 - 12:40
چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز نیز در ادامه سلسله جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری با تشریح آخرین وضعیت انجام شده حوزه شهری در مناطق مختلف برگزار و پس از آن بازدید میدانی از نقاط حساس شهری انجام شد. غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری […]



به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز نیز در ادامه سلسله جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری با تشریح آخرین وضعیت انجام شده حوزه شهری در مناطق مختلف برگزار و پس از آن بازدید میدانی از نقاط حساس شهری انجام شد.

غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: ظرف چند روز گذشته، کلیه مناطق حادثه‌خیز شناسایی و اقدامات و تمهیدات لازم انجام شده است که از آن جمله می‌توان به رودخانه خشک، چنارراهدار، دروازه قرآن، شهرک سعدی و هرجایی که احتمال ورود سیلاب را داشته‌ایم پاکسازی و لایروبی شده و رودخانه خشک شیراز و پل بلوار شاهد نیز مسدود شده است. 

وی افزود: در کنار آن سرشاخه درختان سرسبز و سنگین بریده شده و برای بحران احتمالی آماده هستیم.

 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پمپ‌کش و آب‌کش برای پل‌های زیرگذر آماده شده و جرثقیل‌های سنگین و بیل‌های بوم بلند نیز آماده شده است.

غلامی به اطلاعیه‌های ستاد مدیریت بحران نیز اشاره و بیان کرد: بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شیراز نیز بسته شده‌اند و مردم باید پویش در خانه ماندن را جدی بگیرند.

وی همچنین بیان کرد: طی هماهنگی و تعامل که با نواحی مقاومت بسیج انجام شده است، آمادگی کامل جهت همکاری با شهرداری شیراز در مقابله با سیل احتمالی در دستورکار قرار گرفته است.

 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نصریح کرد: لشکر ۱۹ فجر  شیراز نیز با ظرفیت ۵۰ عدد تویوتا، ۴۰عدد ماشین‌آلات سنگین و ۳۰۰ نیروی آموزش‌دیده آمادگی خدمات به مردم و شهرداری شیراز را دارد.



منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=40556

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.