• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
2

بازگشایی یکی از مسیرهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت

  • کد خبر : 40193
  • 04 مرداد 1401 - 10:19
بازگشایی یکی از مسیرهای ترافیکی تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محسن نعمت‌اللهی اظهار کرد: مسیر میدان کوزه‌گری به سمت پل غدیر با هدف تکمیل اتصالِ پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت به بلوار احمدبن موسی(ع) و بلوار رحمت در این پروژه چندسطحی بازگشایی شد. وی با اشاره به اجرای مراحل نهایی ساخت یکی از بزرگترین پروژه‌های شهری جنوب کشور در […]



به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محسن نعمت‌اللهی اظهار کرد: مسیر میدان کوزه‌گری به سمت پل غدیر با هدف تکمیل اتصالِ پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت به بلوار احمدبن موسی(ع) و بلوار رحمت در این پروژه چندسطحی بازگشایی شد.

وی با اشاره به اجرای مراحل نهایی ساخت یکی از بزرگترین پروژه‌های شهری جنوب کشور در شیراز، افزود: این تقاطع چندسطحی دارای یک چپگرد، یک دوربرگردان و یک زیرگذر به منظور اتصال بلوارهای رحمت و احمدبن موسی(ع) ساخته شده که یک حلقه‌ ترافیکی جدید ایجاد کرده است. 

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز بیان کرد: چپگرد این پروژه، ترافیک بولوار احمدبن موسی(ع) را به سمت بولوار رحمت و میدان کوزه‌گری هدایت می‌کند و دوربرگردان، جایگزین لوپ شبدری غربی پل غدیر است که به دلیل داشتن تملک املاک در مسیر ساخته نشده بود. 

نعمت‌اللهی ادامه داد: زیرگذر این پروژه نیز، به طور مستقیم بلوار سرداران را به بولوار احمدبن موسی(ع) متصل می‌کند و در ادامه به بزرگراه امام خمینی(ره) و عکس آن منتهی می‌شود.

وی افزود: مسیری که  به طور موقت بازگشایی شد سطح میانی این تقاطع چندسطحی است که از روی زیرگذر پروژه عبور می‌کند. 

به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز؛ این تقاطع غیرهمسطح که به پاس تلاش‌های کادر درمان به ویژه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا «مدافعان سلامت» نام گرفته، در حال طی مراحل نهایی آماده‌سازی است.



منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=40193

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.