• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
9

مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید منطقه ۳ شهرداری شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 39953
  • 31 تیر 1401 - 13:21
مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید منطقه ۳ شهرداری شیراز برگزار شد

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مراسم تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار جدید منطقه سه با حضور مهندس مسعود زارعی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه سه شهرداری، نصیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر، فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز، یداللهی مدیرکل حراست شهرداری شیراز […]

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مراسم تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار جدید منطقه سه با حضور مهندس مسعود زارعی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه سه شهرداری، نصیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر، فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز، یداللهی مدیرکل حراست شهرداری شیراز و جمعی از مدیران شهرداری در منطقه سه برگزار شد.

 مسعود زارعی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه سه شهرداری در این مراسم تغییرات در پستهای مدیریتی را امری طبیعی قلمداد کرد و افزود: امیدوار هستیم این تغییرات نتایج خوبی را برای مردم و شهر به همراه داشته باشد.

وی شهردار سابق و جدید منطقه سه را از جمله مدیران مجرب و توانمند شهرداری شیراز برشمرد و خاطر نشان کرد: اقدامات خوب انجام شده از سوی این عزیزان در کلانشهر شیراز کاملا مشهود است.

مسعود زارعی با اشاره به خدمات کریم شکوهیان در منطقه سه شهرداری، گفت:  اینکه مدیری در شهرداری سی سال از عمر خود را صرف خدمت صادقانه به مردم می کند، جای بسی تقدیر و تشکر دارد و همه ما وظیفه داریم تجلیلی شایسته از چنین نیروهای خدومی داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین غلامرضا شهریاری شهردار جدید منطقه سه را از جمله مدیران کارآمد، مردم دار و با تجربه شهرداری قلمداد و ابراز امیدواری کرد: خصوصیات اخلاقی، تجارب ارزنده و توانمندی ایشان منشاء تحول و پیشرفت هرچه بیشتر برای منطقه سه شهرداری باشد.

مهندس فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز نیز با تاکید بر اینکه مدیران شهرداری با ارتباط خوب و اثرگذار با مردم، باید آنها را در عمران و توسعه شهری تشویق و ترغیب کنند، گفت: قطعا مشارکت و همراهی مردم در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر، نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

فرج زاده به تقویت بستر و زیرساختهای شهری اشاره و تاکید کرد: شهرداری به عنوان متولی اصلی عمران و آبادانی شهر با ارتقای زیرساختها و امکانات شهری، توجه ویژه ای به این مهم داشته باشد.

قائم مقام شهردار شیراز  از زحمات ارزنده شکوهیان در شهرداری شیراز قدردانی کرد و افزود: یقینا مردم فهیم شهر شیراز نیز قدردان زحمات این مدیر زحمتکش و با تجربه شهرداری خواهند بود.

وی همچنین خطاب به شهریاری شهردار جدید منطقه سه تاکید کرد: همچون گذشته با تعامل با مردم و دیگر دستگاههای اجرایی، زمینه رفاه و آسایش شهروندان و پیشرفت هرچه بیشتر منطقه را فراهم آورد.

یداللهی سرپرست اداره کل حراست شهرداری شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه از مدیران باتجربه ای که در جهت منافع شهر و رضایتمندی مردم قدم بر می دارند حمایت خواهد شد، افزود: همه ما وظیفه داریم دست به دست هم بدهیم تا با اقدامات مفید و اثرگذار، شیراز را به جایگاه واقعی خود که در شان و منزلت این کلانشهر و مردمان فهیمش باشد برسانیم.

در ادامه کریم شکوهیان شهردار سابق منطقه سه نیز با بیان اینکه در طول مدت خدمتم در شهرداری همواره تلاش کردم با تمام وجودم به مردم خدمت کنم، گفت: در شهرداری منطقه سه نیز به این رویکرد اهتمام ورزیدیم و با یکدلی و همراهی همکاران تلاش کردیم با جان و دل در خدمت شهروندان این منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه در طول مدت خدمتم در منطقه سه پروژه های متعددی اجرا و پروژه های خوبی نیز در دست اجراست، گفت: پروژه احداث خیابان ۲۴ متری حاج عزت الله فهندژ سعدی، محوطه سازی اطراف آرامگاه سعدی، باغ ملی، لوله گذاری آبهای سطحی و … از جمله این پروژه هاست که همگی در توسعه و پیشرفت منطقه سه شهرداری اثرگذار خواهند بود.

شکوهیان گفت: با اجرای طرح ها و پروژه های متعدد عمرانی و تعامل با مردم سعی کردیم حتی الامکان مطالبات آنها را به حداقل برسانیم.

وی در پایان از همراهی و همکاری مردم فهیم منطقه سه شهرداری در اجرای طرحها و پروژه های شهری قدردانی کرد و برای شهردار جدید منطقه سه آرزوی موفقیت کرد.

غلامرضا شهریاری شهردار جدید منطقه سه نیز در این جلسه خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود برشمرد و افزود: همه علاقه ام خدمت به شهر و شهروندان است و در  منطقه سه شهرداری نیز همه تلاشم را  در جهت توسعه و پیشرفت منطقه و خدمت  شبانه روزی به شهروندان به کار خواهم بست.

شهریاری با بیان اینکه موتور حرکت شهرداری در این شرایط سخت اقتصادی نیز با سرعت در حرکت است، ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی، روند خدمات رسانی به شهروندان منطقه سه شهرداری نیز شتاب چشمگیری به خود بگیرد.

شهردار جدید منطقه سه در پایان گفت: در راستای رفع نیازهای این منطقه راهبردها و برنامه های خوبی را مد نظر داریم و امیدوار هستیم با ارائه و اجرای این برنامه ها، قدمهای خوبی در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم این منطقه و رفع مشکلات آنها و توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این منطقه برداریم.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات کریم شکوهیان شهردار پیشین منطقه سه قدردانی و غلامرضا شهریاری به عنوان شهردار منطقه سه معارفه شد.

شهردار مناطق شش، یک و دو شیراز، بخشی از سوابق مدیریتی غلامرضا شهریاری شهردار جدید منطقه سه شیراز است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39953

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.