• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

تفاهم‌نامه همکاری‌ مشترک علمی و پژوهشی کمیته امداد و دانشگاه پیام نور استان فارس

  • کد خبر : 39738
  • 29 تیر 1401 - 17:23
تفاهم‌نامه همکاری‌ مشترک علمی و پژوهشی کمیته امداد و دانشگاه پیام نور استان فارس
با امضای تفاهم نامه مشترک کمیته امداد و دانشگاه پیام نور استان فارس زمینه بهره مندی از پتانسیل ها و امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور استان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس فراهم شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، تفاهم نامه مشترکی مابین کمیته امداد فارس و دانشگاه پیام نور استان فارس منعقد شد.
در این جلسه مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس گفت: این تفاهم نامه در راستای تحقق گام دوم انقلاب و شعار سال و به منظور توسعه همکاری های مشترک علمی- پژوهشی جهت هم افزایی در ظرفیت های موجود هر ۲ دستگاه امضا شده است.
وی با اشاره به فرمایشات و انتظارات مقام معظم رهبری از نهاد کمیته امداد مبنی بر توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد، افزود: این تفاهم نامه در جهت انجام همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای و همچنین تدوین و اجرای برنامه های مشترک به منظور ترویج فرهنگ احسان و نوع دوستی منعقد شده است.
مدیرکل امداد فارس خاطر نشان کرد: به موجب این تفاهم نامه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس می توانند از پتانسیل ها و امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور استان استفاده کنند. هر ۲ دستگاه نیز همکاری مشترکی را در خصوص پایان نامه های تحصیلی، مقالات علمی، طرح های پژوهشی، تألیف و ترجمه کتاب در دانشگاه پیام نور و در قالب اولویت های پژوهشی کمیته امداد خواهند داشت.
دکتر محسن جاجرمی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس نیز در این نشست با ابرازخرسندی از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد : دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور علاوه بر انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه های مورد تاکید کمیته امداد، در برنامه های خیر و احسان کمیته امداد، مشارکت مادی و معنوی خواهند داشت.

با انعقاد این تفاهم‌نامه، کارگاهها، همایش ها و نشست های آموزشی مورد نیاز مددجویان کمیته امداد در سطح مراکز دانشگاه پیام نور در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.

جاجرمی زاده همچنین افزود: خدمات فرهنگی و مشاوره به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) در زمینه های مختلف تحصیلی، ازدواج، سالمندی، حقوقی و… و ارائه خدمات کارآفرینی، آموزش های فنی و حرفه ای، دانش بنیان و مشاوره شغلی به مددجویان تحت پوشش ادارات امداد امام(ره) نیز از جمله برنامه های دانشگاه پیام نور در قالب این تفاهم نامه خواهد بود.
در مفاد این تفاهم نامه تعهداتی طبق ضوابط و قوانین برای کمیته امداد فارس و دانشگاه پیام نور استان نوشته شده بود و برای مدت ۲ سال منعقد شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39738

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.