• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

بخش خصوصی حوزه گردشگری سلامت فارس در نمایشگاه سلامت عمان شرکت می کنند/ پاویون فارس با حضور بیمارستان های استان در این نمایشگاه

  • کد خبر : 39706
  • 28 تیر 1401 - 17:16
بخش خصوصی حوزه گردشگری سلامت فارس در نمایشگاه سلامت عمان شرکت می کنند/ پاویون فارس با حضور بیمارستان های استان در این نمایشگاه
جلسه کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس با موضوع هماهنگی حضور بیمارستان های استان در نمایشگاه سلامت عمان برگزار و ابعاد پاویون استان فارس در این نمایشگاه بررسی شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، سهراب شرفی عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس در این جلسه که با حضور اعضای آن برگزار شد، بیان کرد: در راستای برگزاری نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت در مهرماه جاری در کشور عمان و صحنه رقابت ایجاد شده با کشورهای همسایه ما؛ ظرفیت بخش سلامت فارس باید از فرصت حضور و معرفی توانمندی های خود در این نمایشگاه بهره ببرند.
وی افزود: این نمایشگاه ۴ تا ۶ مهرماه جاری در کشور عمان برگزار می شود که پیشنهاد ما به عنوان پارلمان بخش خصوصی اختصاص بخشی به عنوان پاویون استان فارس با مشارکت فعالان بخش خصوصی استان به صورت متمرکز در این نمایشگاه است.
شرفی با بیان اینکه حضور واحد استان فارس به صورت تجمیعی و متمرکز می تواند گام مهمی در جهت گردشگری سلامت استان باشد اظهارداشت: نکته مهم حضور بخش خصوصی فارس در این نمایشگاه باید دو بازوی تخصص و بازاریابی در کنارهم باشد که با توجه به توانمندی های منحصر به فرد بیمارستان ها و تخصص و تبحر پزشکان استان و متخصصان بازاریابی بخش خصوصی ما شرایط حضور موفق استان فارس را در نمایشگاه ممکن خواهد کرد.
وی با بررسی شرایط حضور بخش خصوصی در این پاویون استان در این نمایشگاه اضافه کرد: اولویت با حضور بیمارستان دارای گواهی‌ نامه IPD در نمایشگاه سلامت عمان است و همچنین در طول زمان برگزاری نمایشگاه نیاز است پزشکان متخصص نیز در غرفه استان حضور داشته باشند.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: بازاریابی مطلوب نکته حائز اهمیت ما برای شرکت در این نمایشگاه ست زیرا حضور مستقیم و ارتباط رودررو موثرترین راه برای گسترش همکاری هاست که این مهم می تواند ساماندهی و افزایش ورودی گردشگری سلامت استان را نیز به همراه داشته باشد.
شرفی تاکید کرد: این نمایشگاه می تواند زمینه شناساندن توانمندی های گردشگری سلامت استان با تأکید بر برندسازی و تبلیغات همه جانبه زمینه رشد و توسعه صنعت گردشگری سلامت استان را فراهم آورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: به زودی همایش بزرگی در حوزه گردشگری سلامت با هماهنگی اتاق بازرگانی فارس به عنوان نماینده بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی جهت استانداردسازی بیمارستان های پذیرنده سلامت IPD در شیراز برگزار می شود که
در این جلسه ضمن تشریح جزییات این نمایشگاه توسط آقای واهبی رئیس کمیته گردشگری سلامت اتاق بازرگانی فارس؛ موارد زیر شامل مزیت های حضور در نمایشگاه سلامت عمان، تشکیل بانک اطلاعاتی بیمارستان ها و پتانسیل آنها، برگزاری جلسات B2B در حاشیه حضور در نمایشگاه در حوزه گردشگری سلامت، پیگیری امور مرتبط با ویزای درمانی، پیگیری اخذ گواهینامه GCI ، توسط اعضای کمیسیون مطرح شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39706

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.