• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
نماینده ولی فقیه در استان فارس در جمع تکاوران نیروی زمینی ارتش:

ما به فرماندهان و تکاوران ارتشی که لشکریان امام زمان(عج) هستند افتخار می کنیم

  • کد خبر : 39577
  • 27 تیر 1401 - 15:50
ما به فرماندهان و تکاوران ارتشی که لشکریان امام زمان(عج) هستند افتخار می کنیم
برنامه پیاده روی شبانه ویژه دانشجویان دوره‌های تکاوری و چتربازی اعزامی از دانشگاه‌ افسری امام علی(ع) نزاجا و فارابی برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، برنامه پیاده روی شبانه، اقامه نماز جماعت صبح و جشن عید سعید غدیر خم ویژه دانشجویان دوره‌های تکاور و چتربازی اعزامی از دانشگاه‌ افسری امام علی(ع) نزاجا و فارابی با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، دکتر ایمانیه استاندار فارس، سردار سرتیپ بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس، حجت‌الاسلام رضایی ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس و امیر سرتیپ دوم دانش جانشین دانشگاه افسری امام علی(ع) در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا برگزار شد.

در این مراسم آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در سخنانی با تبریک عید سعید غدیر خم به حاضرین بیان داشت: بحمدالله در روز عید امامت و ولایت و از لحظات بامداد توفیق داشتیم تا در خدمت عزیزان تکاور در مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا باشیم و در برنامه هایی که بنام حضرت امیرالمومنین برپا شده بود حضور یابیم.

وی افزود: من این مژده را به همه تکاوران غیور ارتش داده‌ام که چون به ولایت امیرالمومنین سربلند هستند، حزب اللّٰه حساب می شوند و خدای متعال در قرآن کریم وعده غلبه و پیروزی دائم حزب اللّٰه را به ما داده است.

آیت الله دژکام با تقدیر از کلیه دست اندرکاران و افرادی که در آموزش دانشجویان تکاور اهتمام می ورزند اضافه کرد: ما به فرماندهان و تکاوران ارتشی که لشکریان امام زمان(عج) هستند افتخار می کنیم و انشاالله بتوانیم در زمان ظهور، یاری دهنده آن حضرت باشیم.

همچنین برنامه پیاده روی شبانه همراه با تکاوران از ساعت ۴:۰۰ صبح، اقامه نماز جماعت صبح به امامت آیت الله دژکام و مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

گفتنی است که با دعوت آیت الله دژکام؛ فرماندهان، مسئولان، اساتید، دانشجویان دوره تکاور و چتربازی و خانواده های ساکن در منازل سازمانی ارتش در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) حضور یافته و در جشن باشکوه و مردمی عید سعید غدیر خم شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39577

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.