• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
9

کلانتری اجرائیات شهرداری شیراز افتتاح شد

  • کد خبر : 39025
  • 21 تیر 1401 - 14:56
کلانتری اجرائیات شهرداری شیراز افتتاح شد
در راستاي انجام امور اجرائيات در سطح شهر و ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان صبح امروز با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شیراز و جمعي از پرسنل کلانتری اجرائیات ، واحد مشترك اجرائيات شهرداري شیراز ونيروي انتظامي در محل بلوار سیبویه افتتاح شد.

به گزارش سحاب پرس، غلامرضا غلامی در حاشیه این افتتاح ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت : یک خلاء مهم در حوزه شهرداری بود بحمد الله امروز برطرف شد و کلانتری اجرائیات با تعاریف و انرژی جدید راه اندازی شد و نیروی انتظامی یک بازوان توانمند برای دستگاه های اجرایی می باشد و امروز با قاطعیت اعلام می کنم که در هر نقطه ی شهر شیراز که نیازمند ساماندهی بوده است نیروی انتظامی به خوبی و با اقتدار به یاری شهرداری شیراز آمده و حضور مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری در کنار هم می تواند یک نظم منسجم به شهر بدهد و زیبایی شهر شیراز را دو چندان سازد .

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد : ما زیبایی های شهری را در کاشتن گل و گیاه خلاصه نمی کنیم بلکه زدودن آلاینده ها از شهر ، برچیده شدن سد معبر ، حذف تابلوهای زائد و … جزو زیبایی های شهری محسوب می گردد و تمامی این موارد با کمک نیروی انتظامی محقق خواهد شد ، در سایه نظم و انضباط هر گونه پیشرفتی میسر می گردد . همچنین با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری در امور اجرائیات می توانیم با قدرت و قوت بیشتری ارائه خدمات شهری خوبی به مردم نمائیم .

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز تأکید کرد : انتظار داریم همکاران ما در کلانتری اجرائیات پا به پای شهرداران مناطق و اداره پیشگیری تخلفات شهری همراهی و همدلی نمایند و اقتدار خود را به نمایش بگذارند و به آن دسته از افراد که اموال بیت المال را چپاول میکنند و مالکینی که بدون اخذ مجوزات قانونی اراضی خود را بدون مجوز از دستگاه های مربوطه تغییر کاربری می دهند و بفروش می رسانند هشدار می دهیم که با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی علیه آنان اعمال قانون خواهیم نمود .

سرهنگ شجاعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت : امیدواریم در این ایام مبارک اقدامات مبارکی را در راستای ساماندهی ،پیشگیری و رفع تخلفات و اجرای مأموریت ها انجام دهیم ،هم افزایی و هم پوشانی پلیس و دستگاه های خدمات رسان در حوزه شهرداری یک امر اجتناب ناپذیر می باشد که می باست در کنار هم کمک نماییم تا به اثرات مطلوب دستیابی پیدا کنیم و باید به نحوی مأموریت ها را به نحو احسن انجام دهیم تا رضایت شهروندان و خداوند را در بر داشته باشد .

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز سرهنگ محمدی به عنوان فرمانده کلانتری اجرائیات شهرداری شیراز منصوب گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39025

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.