• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

پیام تبریک رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 3871
  • 29 اردیبهشت 1399 - 18:26
پیام تبریک رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان فارس دکتر افلاکی فرد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان این استان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک خود را به همکاران فعال در حوزه روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها، به ویژه همکاران محترم، فرهیخته و پر تلاش در حوزه ریاست و روابط […]

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان فارس دکتر افلاکی فرد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان این استان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک خود را به همکاران فعال در حوزه روابط عمومی سازمان‌ها و نهادها، به ویژه همکاران محترم، فرهیخته و پر تلاش در حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مرکزی، فعالان حوزه روابط عمومی دانشگاه های فرهنگیان سایراستانها و همچنین همکاران روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان فارس به شرح زیر ابلاغ نمود:
“به نام خداوند جان و خرد “
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام « روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم. بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آنها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
روابط عمومی در کشور اسلامی ایران که رابط مردم و مسئولان مبتنی بر حق و تکلیف است ماموریتی خطیر بوده و این نهاد بعنوان حلقه اتصال در ایجاد رابطه منطقی بین مدیران و مراجعین ادارات و تعامل اثرگذار با رسانه های گروهی جایگاه و اهمیتی خاص دارد. تکریم مخاطبان و گیرندگان خدمات و توجه به حقوق شهروندی آحاد ملت انقلابی، مؤمن و بزرگوار ایران اسلامی از این طریق ارتفاع می یابد. درهمین راستا کوشش برای انتقال حقایق قابل نقد و انتقاد با نیت اصلاح مشکلات برای گام نهادن به سوی مقصدهای متعالی در همه بخش ها نیز از ماموریت‌های روابط عمومی‌ها است.بدیهی است امروزه ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند. به بیان دیگر علم ارتباطات با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی و ارائه اطلاعات مشاوره‌ای به مدیران ارشد سازمان، دسترسی مخاطبان به اخبار و اطلاعات روز، حضور مستمر خویش را اعلام می‌نمایند. روابط عمومی نوین، به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادهایی است که برای خدمت به آن‌ها، تکوین و سازمان یافته اند.
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان پیش رو و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می تواند درخور شان و منزلت جوامع امروز طراحی و تدبیر شود. از زمانی که روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت وبخشی از نظام رسانه ای مطرح شده، اهمیت آن در مسوولیت ارتباطی سازمان‌ها، نمود تازه‌ای پیدا کرده است. تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شود، و پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفاء نماید.
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندر کاران پر تلاش روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض نموده وامید وارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد.
دکتر حسین افلاکی فرد
مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان فارس

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3871

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.