• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
با حضور استاندار فارس؛

بهره برداری از شبکه گازرسانی به صحرای باغ لارستان

  • کد خبر : 38446
  • 12 تیر 1401 - 12:12
بهره برداری از شبکه گازرسانی به صحرای باغ لارستان
آیین بهره برداری از طرح های گازرسانی به شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرگت گاز استان فارس، این مراسم با حضور استاندار فارس، جمعی از نمایندگان مردم شریف فارس در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شرکت گاز استان فارس و شماری از مقامات مسئول برگزار شد.
استاندار فارس در این مراسم گفت: رسالت اصلی دولت خدمتگذاری است و مطالبات مردم پیگیری خواهد شد.
دکتر ایمانیه در مراسم بهره‌برداری از طرح های گازرسانی به عماد شهر و ۲۲ روستای بخش صحرای باغ شهرستان لار پس از استماع مطالبات مردم منطقه، خاطرنشان کرد: عمادشهر و لارستان سرزمین مستعدی با مردمان تلاشگر و با انگیزه است.
وی ضمن تقدیر از زحمات شرکت گاز استان، با بیان اینکه امیدواریم تا سال آینده در این شهرستان به تمامی شهرها و روستاها خدمات زیربنای گازرسانی ارائه شود، اظهار کرد: باید در مصرف منابع خداوند از جمله گاز، صرفه جویی و افزایش بهره وری انجام شود؛ چرا که نوع مصرف در کشور ما در سراسر دنیا بی مثال است.
ایمانیه تصریح کرد: نگاه دولت سیزدهم عدالت محور است و امیدواریم در این منطقه بتوانیم خدمت درخور مردم شریف منطقه را ارائه کنیم.
در ادامه این مراسم سرپرست شرکت گاز استان فارس از عزم جدی برای محرومیت زدایی به واسطه گازرسانی به منازل و صنایع در پهنه استان خبر داد.
علی اکبر میدانشاهی در آیین بهره برداری از طرح های گازرسانی به بخش صحرای باغ شهرستان لارستان و بخش مرکزی شهرستان گراش گفت: این پروژه شامل ۳۴۰ کیلومتر شبکه و ساخت ۹ ایستگاه تقلیل فشار است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
او با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارگران و کارشناسانی که برای اجرای این پروژه تلاش شبانه روزی داشتند، اظهار داشت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به دنبال خدمتگذاری بیشتر به مردم شریف استان هستیم و علرغم همه چالش هایی که پیش رو قرار دارد، به تلاش بی وقفه ادامه خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38446

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.