• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
همزمان با دیگر نقاط مختلف کشور در شیراز؛

آغاز بیست و دومین مرحله مسابقات قرآن نزاجا ویژه مناطق فارس و اصفهان

  • کد خبر : 38194
  • 11 تیر 1401 - 13:18
آغاز بیست و دومین مرحله مسابقات قرآن نزاجا ویژه مناطق فارس و اصفهان
همزمان با نقاط مختلف کشور، مرحله منطقه‌ای بیست و دومین مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ویژه یگان‌های فارس و اصفهان امروز، ۱۱ تیرماه به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه نزاجا در شیراز آغاز شد.

به گزارش سحاب پرس، این مسابقات طی روزهای ۱۱ و ۱۲ تیرماه جاری در رشته‌های حفظ یک جزء، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و کل قرآن کریم و همچنین مفاهیم و قرائت تحقیق و ترتیل و در بخش‌های بانوان و دختران و پسران بالای ۱۴ سال و زیر ۱۴ سال در محل حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود.

امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده‌های قرآنی و فرهیخته کارکنان نیروی زمینی ارتش در استان‌های فارس و اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این مسابقات به مرحله نیروی زمینی و بعد از آن به مراحل ارتش و نیروهای مسلح راه پیدا خواهند کرد، گفت: هدف برگزاری این مسابقات ایجاد انس و الفت خانواده‌های کارکنان با قرآن است زیرا قرآن کتاب هدایت همه انسان‌هاست.

رضایی با تصریح اینکه بحمد الهی خانواده‌های کارکنان نزاجا انس خوبی با قرآن کریم دارند، افزود: طی رصدی که انجام دادیم مشاهده کردیم خانواده‌هایی که با قرآن مأنوس هستند به لحاظ اخلاق‌مداری، ولایت‌مداری و حتی تحصیلات در ابعاد بالایی هستند.

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای برگزاری این مسابقات تلاش کردیم تا امکانات خوبی در نظر بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای خانواده‌های قرآنیان ارتش باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38194

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.