• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

اخبار پلیس فارس – ۹ تیرماه ۱۴۰۱

  • کد خبر : 38083
  • 10 تیر 1401 - 11:03
اخبار پلیس فارس – ۹ تیرماه ۱۴۰۱

  پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در شیراز معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، ۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب شد. سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف […]

 

پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، ۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ “کاووس محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف و اماکن عمومی کلانشهر شیراز، طی ۱۰ روز گذشته توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، مأموران انتظامی از ۲۷۴ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند که در نتیجه آن، ۳۱ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات پلمب شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای این طرح و برخورد با صنوف متخلف، مطالبه عمومی شهروندان بوده و رضایت آنان را به همراه داشته است، گفت: اجرای این طرح و بازدید از صنوف به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

سرهنگ محمدی با تقدیر و تشکر از متصدیان صنوف قانونمند که با شهروندان و پلیس همکاری و همیاری لازم را داشته اند، افزود: اجرای اینگونه طرح های انتظامی در صنوف به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می پذیرد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

تقدیر امام جمعه “استهبان” از اقدامات پلیس

امام جمعه شهرستان استهبان از زحمات و تلاش های فرماندهی انتظامی شهرستان و کارکنان مجموعه پلیس آگاهی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین اکبرپور” فرمانده انتظامی شهرستان استهبان به همراه امام جمعه و دادستان از کشفیات چند روز اخیر پلیس آگاهی بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید، حجت الاسلام و المسلمین “خاوری” امام جمعه شهرستان استهبان خدمت بی منت به مردم را وظیفه ذاتی پلیس عنوان کرد و افزود: تلاش کارکنان پلیس در این مسیر ستودنی است.

امام جمعه شهرستان استهبان در پایان از زحمات و تلاش های فرماندهی انتظامی این شهرستان و کارکنان مجموعه پلیس آگاهی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

 

 

 

 

دستگیری ۲ سارق با ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی “ممسنی” از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی افزود: در این راستا ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه متهمان در بازجویی های اولیه به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

 

 

 

کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک در “داراب”

فرمانده انتظامی داراب از عملیات مشترک مأموران انتظامی این شهرستان و استان البرز خبر داد و گفت: در این عملیات، ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تعامل مأموران پلیس استان البرز با این فرماندهی، اطلاع حاصل گردید که شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به نگهداری مواد مخدر می کند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی منزل این فرد در یکی از روستاهای شهرستان داراب شناسایی و مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: در بازرسی از این منزل مسکونی، ۶۷ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شد.

 

 

 

 

دستگیری سارق و کشف ۲۳ رأس احشام مسروقه

فرمانده انتظامی “فیروزآباد” از کشف ۲۳ رأس احشام مسروقه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان فیروزآباد، مأموران انتظامی با جدیت وارد کار شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص یک سارق را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه با تلاش مأموران انتظامی فرد سارق طی یک عملیات ضربتی دستگیر و ۲۳ رأس احشام مسروقه کشف شد، افزود: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

 

 

کشف کالای قاچاق میلیاردی در “لارستان”

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ازتوقیف یک دستگاه اتوبوس وکشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبرداد.

سرهنگ” سید محمد یوسفی “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: درراستای اجرای طرح جمع آوری کالاهای ممنوعه و قاچاق، ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی مقادیری کالای قاچاق شامل ۹۹۰ ثوب انواع لباس، ۳۵۳ عدد انواع شامپو و ماسک مو و ۴۵ عدد انواع اسباب بازی قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، خاطر نشان کرد :کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد ه اند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38083

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.