• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آئین بهره برداری از پروژه های سلامت آباده:

انجام آنژیوگرافی ۶ بیمار، همزمان با افتتاح بخش آنژیوگرافی مرکز قلب آباده

  • کد خبر : 38064
  • 09 تیر 1401 - 19:02
انجام آنژیوگرافی ۶ بیمار، همزمان با افتتاح بخش آنژیوگرافی مرکز قلب آباده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از انجام آنژیوگرافی برای ۶ بیمار، همزمان با افتتاح بخش آنژیوگرافی مرکز قلب بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) آباده خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در آئین بهره برداری از پروژه های بخش های آنژیوگرافی، آی سی یو قلب، جراحی قلب و ریکاوری و بخش بستری مرکز قلب بیمارستان حضرت امام خمینی(ره)، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) گفت: خدمات بهداشتی درمانی در جمهوری اسلامی در طی چهار دهه اخیر پس از انقلاب، به قدری شایسته انجام شده که به هیچ وجه، قابل مقایسه با سال های قبل از انقلاب نیست.

او با تقدیر از وزیر جهادی و انقلابی به پاس حضور در شهر علم و جهاد افزود: در حال حاضر بیشترین آمار بستری مربوط به بیماری های قلب و عروق است که راه اندازی این مرکز می تواند گامی موثر در ارائه خدمات به موقع و باکیفیت به این بیماران باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه همزمان با بهره برداری از پروژه های جدید مرکز قلب آباده، ۶ بیمار برای انجام آنژیوگرافی در این مرکز بستری شدند، این امر را نشانگر خدمت جهادی مسوولان سلامت و خیرین دانست و از برنامه ریزی برای انجام جراحی قلب در مرکز قلب آباده، در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر حسینی همچنین از پیگیری و حمایت دکتر «رحیم زارع»، نماینده مردم شهرستان‌ های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

نماینده مردم شهرستان‌ های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین بهره برداری از این پروژه ها را حاصل تلاش مجموعه وزارت بهداشت، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خیرین حوزه سلامت خواند.

دکتر «رحیم زارع» همچنین از خدمات ایثارگرانه مدافعان سلامت استان در بحران کرونا قدردانی کرد و توسعه خدمات مرکز قلب آباده را گامی مهم در راستای رفع نیاز مردم شمال استان فارس به خدمات این حوزه دانست.

او تاکید کرد: خدماتی که دولت ارائه می دهد، باید نمود بهتری داشته باشد تا مردم از تلاش دولت آگاهی کامل داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌ های آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی همچنین از موفقیت مجموعه سلامت استان در به صفر رسیدن آمار جانباختگان کرونا طی پنجاه روز گذشته در فارس قدردانی کرد.

مرکز قلب بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) آباده با زیربنای سه هزار و ۶۴۰ مترمربع، در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده است.

این مرکز در طبقه همکف دارای بخش های اداری، سی سی یو، پست سی سی یو، درمانگاه و اورژانس قلب بوده و در این آئین، بخش های آنژیوگرافی، آی سی یو قلب، جراحی قلب و ریکاوری و بخش بستری قلب این مرکز با مجموع زیربنای هزار و ۶۳۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

این برنامه با حضور دکتر «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت و مسوولان ارشد شهرستان آباده برگزار شد.

پایان خبر

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38064

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.