• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز:

وضعیت فرهنگی نمایشگاه های بین المللی فارس مطلوب است/ نظارت و مدیریت خوب در سایت نمایشگاهی فارس بر کسی پوشیده نیست

  • کد خبر : 38047
  • 09 تیر 1401 - 18:02
وضعیت فرهنگی نمایشگاه های بین المللی فارس مطلوب است/ نظارت و مدیریت خوب در سایت نمایشگاهی فارس بر کسی پوشیده نیست
امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز بازدید کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز گفت: نمایشگاه بین المللی ساختمان شیراز بسیار پر جاذبه، پر مخاطب و با کیفیت است و این نشان از برگزاری خوب و حضور شرکت های مطرح کشور در این حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: حضور این شرکت ها با برندهای مطرح می تواند ظرفیت بسیار خوبی باشد تا فعالان و متخصصان حوزه ساختمان از آن بهره مند شوند.

او با بیان اینکه وضعیت فرهنگی نمایشگاه های فارس مطلوب و بهتر از همیشه است، افزود: نوع پوشش و برخورد دست اندرکاران،بازدیدکنندگان، عوامل و غرفه دارن؛ منظم، شکیل، مرتب و قابل قبول است و این نشان از نظارت و مدیریت خوب این مجموعه و کارمندان آن است.
امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز ادامه داد: نظارت و اجرای خوب در حوزه فرهنگی نمایشگاه؛ موید آن است که یک چهارچوب درست و موفق برای سیاست های نمایشگاه تعریف شده است و قطعا نشان دهنده این است که فضای فرهنگی این سایت نمایشگاهی به حال خودش رها نشده است.

حجت السلام والمسلمین روحانی گفت: قطعا همه ما به نوع عملکرد مدیریت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با توجه با احاطه کامل به موارد حوزه های فنی و فرهنگی؛ مطلع هستیم و می دانیم که نظارت خوبی بر مجموعه وجود دارد.
او گفت: هر بازدید کننده با هر سلیقه ای به این نمایشگاه بیاید و بازدید کند، قطعا می داند که مجموعه نمایشگاه در حوزه های فرهنگی و فنی در شرایط مطلوب قرار دارد و این می تواند بیش از پیش باعث موفقیت و درخشش شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38047

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.