• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس؛

برترین های صنعت ساختمان کشور در شیراز/ بیش از ۹۰ شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز حضور دارند

  • کد خبر : 38031
  • 09 تیر 1401 - 10:00
برترین های صنعت ساختمان کشور در شیراز/ بیش از ۹۰ شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان شیراز حضور دارند
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به مدت چهار روز در شیراز برگزار می شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از چهارشنبه هشتم تیر ماه به مدت چهار روز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز شد.

مهندس فرهادی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت فعال صنعت ساختمان از استان های فارس، تهران، شیراز، اصفهان، خراسان رضوی، گرگان، یزد، گلپایگان، خمین،آذربایجان شرقی،کرج و خوزستان حضور دارند.

او با بیان اینکه هفتاد درصد مشارکت کنندگان غیر بومی هستند،ادامه داد: نمایشگاه صنعت ساختمان در مساحتی بیش از هشت هزار و ۲۰۰ متر دایر شده است که از این جهت یک آمار قابل توجه در صنعت نمایشگاهی کشور است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: امروزه بیش از ۵۰ درصد در آمد خانوار سهم مسکن است؛ کاهش این هزینه ها مستلزم تولید و تثبیت بازار مسکن و جلوگیری از بروز شوک قیمت بخش های مختلف صنعت ساختمان، اجاره مسکن و پرهیز از اجرای هر گونه سیاست شوک آفرین در کنار ارتقا سطح دانش فنی و تکنولوژی و استفاده ار معماری مدرن در این صنعت است.
او گفت: اصلاح قانون مالیات بخش مسکن و همچنین فاصله گرفتن از روش های سنتی ساختمان سازی از طریق جایگزینی روش های نوین ساخت و ساز به موازات پیشرفت های علمی و فنی می تواند آینده بهتری را برای این صنعت مهم رقم بزند.

مهندس فرهادی گفت: این نمایشگاه با هم افزایی و برقراری ارتباط بین چرخه تولید، توزیع و مصرف،پیام آور رونق این صنعت و تحقق اهداف مورد نظر است.

او ادامه داد: به منظور حمایت از صنعت ساختمان و فعالان این حوزه،نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف فراهم سازی فرصت رقابت فنی و سالم ،عرضه دستاوردها و توانمندی ها، تبادل دانش و تجربه، ارتباط مستقیم بین صنعتگران این عرصه و حذف واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس با بیان اینکه این رویداد در سالن های حافظ،نرگس، سرو، بهار و ملاصدرا برگزار می شود، گفت: علاقه مندان و متخصصان صنعت ساختمان می توانند تا روز شنبه یازدهم تیر ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.
مهندس فرهادی در پایان افزود: بازدیدکنندگان قبل از ورود به سالن های نمایشگاه می توانند بلیط بازید رایگان را از سایت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس
www.Farsfair.ir
دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38031

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.