• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
یادداشت؛

توصیه های پلیس فارس به والدین برای پیشگیری از اعتیاد فرزندان

  • کد خبر : 37757
  • 07 تیر 1401 - 9:32
توصیه های پلیس فارس به والدین برای پیشگیری از اعتیاد فرزندان
رئیس اداره آموزش همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان توصیه‌هایی به والدین جهت پیشگیری از اعتیاد فرزندانشان ارائه داد.

روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، فرصتی مغتنم برای گسترش آگاهی و جلب حمایت عمومی علیه آسیب‌های ویرانگر مواد مخدر و همچنین ارائه راهکارهای کارساز در پیکار بی امان و همه جانبه با این معضل بزرگ اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر، علت اصلی و سرچشمه بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است؛ به خانواده‌ها توصیه کرد بر شرکت فرزندان در مهمانی‌ها و محافل دوستانه، نظارت غیرمحسوس کنید.

رئیس اداره آموزش همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، تاکید کرد: از به کاربردن مواد مخدر به منظور طبابت خانگی و مصرف خودسرانه دارو خودداری کنید و بکوشید الگوی مناسبی برای فرزندانتان باشید.

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت تقویت اعتماد به نفس و نقاط قوت فرزندان، افزود: تا می‌توانید دوستانه و صادقانه و با مهربانی به فرزندانتان نزدیک شوید.

کارمند رتبه ۱۶ “مهدی نعمایی” تصریح کرد: در خصوص عواقب ویرانگر اعتیاد و مواد مخدر، فرزندان خود را آگاه کنید و با تقویت ارتباط خود با آنها، از چگونگی معاشرت و دوست یابی فرزند خود مطلع شوید.

وی به والدین توصیه کرد: در رفتار با فرزندانتان عدالت را رعایت کنید و مشکلات روحی و روانی آنها را با مشاورین مجرب در میان بگذارید.

رئیس اداره آموزش همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر و ادای احترام به همه ایثارگران و تلاشگران این عرصه، تاکید کرد: در مبارزه و مقابله با مواد مخدر چونان همیشه با رویکردی مقتدرانه از همه ظرفیت‌ها بهره خواهیم برد و سوداگران مرگ بدانند که گرفتار شدن در دام قانون و مجازات، سرنوشت همه آنان خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=37757

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.