• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
رئیس کل دادگستری استان فارس:

افزایش ۷۰ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان فارس

  • کد خبر : 37346
  • 22 خرداد 1401 - 9:22
افزایش ۷۰ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان فارس
رئیس کل دادگستری استان فارس از افزایش 70 درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه بازدید از مجموعه انبارهای اموال تملیکی استان فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز اظهار داشت: با نظارت ویژه در خصوص ساماندهی انبارها و اصلاح رویه استعلامات گمرکی های از افزایش ۷۰ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار ها ی اداره اموال تملیکی استان فارس خبر داد و بیان داشت: این موضوع زمینه افزیش رضایت مندی مراجعان را فراهم کرده است.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل، کارکنان اموال تملیکی استان در راستای تعیین تکلیف، نظم و ساماندهی کالاهای موجود در این انبارها گفت: خوشبختانه با تلاش و همت مضاعف و کار جهاد و همکاری متقابل ، دادگاه انقلاب ، تعزیرات حکومکتی و اموال تملیکی استان شاهد اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی به نسبت گذشته هستیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس افزود: سال گذشته ضمن بازدید های دوره ای با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل محاکم انقلاب اسلامی شیراز و مدیر کل بازرسی استان از انبارهای شیراز و همچنین مسئولان برخی حوزه های قضایی از انبار های چند شهرستان، پیگیری های ویژه ای در راستالی عمل به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در جهت ساماندهی به انبار ها و تعیین تکلیف اموال در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای قضایی استان در این بازدید بر حفظ و نگهداری اموال در معرض آسیب به انبار های سرپوشیده، برگزاری نشست هماهنگی با مدیر کل اموال تملیکی، تعزیرات و دادستانی جهت ساماندهی اموال تأکید کرد و بیان داشت اقدامات انجام شده در ماه های اخیر زمینه ترخیص بسیاری از کالاها و همچنین تعیین تکلیف بخش عمده ای از کالاهای موجود در انبار ها شده است.

وی همچنین بر ادامه همکاری کارشناسان مجموعه های مرتبط در راستای به حداقل رساندن موجودی انبار ها تأکید کرد و افزود: روند بهبودی وضعیت انبار ها بخصوص نظم ایجاد شده باید ادامه یابد .

در این بازدید مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان فارس نیز به تغییر رویکرد در رسیدگی و پیگیری امور مربوطه و حساسیت مقامات قضایی استان و سعی و تلاش کلیه همکاران در چیدمان، سازماندهی و تخلیه انبارها در طول هشت ماه اخیر اشاره کرد و افزود: تغییرات عمده و محسوسی بخصوص ورود و خروج کالاها و نظم بخشی به انبار ها نسبت به هشت ماه گذشته مشاهده می شود.

علی صاحبکرم فرد طی گزارشی به رئیس کل دادگستری استان فارس از افزایش مبلغ فروش ۱۰۴ درصدی و میزان انهدام ۱۶۰ درصدی کالاها خبر داد و خاطر نشان کرد: در مجموع تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار ۷۰ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=37346

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.