• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

تلاش برای بهره گیری از خرد جمعی در مسیر توسعه ورزش فارس

  • کد خبر : 37252
  • 17 خرداد 1401 - 16:20
تلاش برای بهره گیری از خرد جمعی در مسیر توسعه ورزش فارس
اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس در جلسه‌ای با حضور جمعی از پیشکسوتان حوزه روزنامه نگاری ورزشی در این استان، راهکارهای تقویت وفاق و همدلی و بهره گیری از خرد جمعی در مسیر توسعه ورزش فارس را بررسی کردند.

به گزارش سحاب پرس، در نشستی با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس و شماری از پیشکسوتان و فعالان عرصه اطلاع رسانی حوزه ورزش این استان، ضمن بررسی برخی مسائل و مشکلات این حوزه، راهکارهای دستیابی به وفاق و همدلی و بهره گیری از خردجمعی برای برون رفت از بن بست چالش‌ها، بررسی و پیرامون این موضوع تبادل نظر شد.

به نقل از انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس، دراین نشست بعد از سخنان قاسم محمدی رئیس و محمدجواد شلتوک‌کار از اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس، حاضران به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مبتلابه جامعه ورزش و اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی این استان پرداختند.

سید کمال پاکفطرت یکی از ورزشی نویسان فارس با اشاره به رسالت ورزشی نویسان در توسعه اصولی ورزش استان گفت: مطالبه گری با تکیه بردانش فنی در حوزه رسانه و ورزش دو عنصر لازم برای ورزشی نویسانی است که دلشان برای ورزش این استان می‌طپد.

پاکفطرت بااشاره به وجود دیدگاه های مختلف درخصوص سقوط تیم فوتبال فجرشهید سپاسی از لیگ برتر، از انفعال رسانه ها درخصوص این موضوع انتقاد و اضافه کرد: فوتبال فارس با روزهایی که ستارگانی همچون داریوش یزدانی، سیاوش اکبرپور و…. را به فوتبال کشورتحویل می داد، فرسنگ ها فاصله دارد.

این پیشکسوت ورزشی نویس فقر بازیکن درتیم فجر را ابتدایی ترین علت سقوط این تیم و کسب بدترین نتایج تاریخ این آن درلیگ برتر عنوان و اضافه کرد: این تیم ازابتدا نیز برای ماندن در لیگ برتر بسته نشده بود.

سیروس حیدری از فعالان عرصه رسانه و حوزه ورزش استان فارس نیز، با بیان اینکه مشکلات ورزش این استان مختص فوتبال نیست، به مصائب کشتی اشاره و خاطرنشان کرد: کشتی فارس همواره در کشور جایگاه برتر را داشته است اما اکنون اینگونه نیست.

حیدری با بیان اینکه شماری از مربیان و دلسوزان کشتی فارس که ورزشکاران و مدال آوران امروز این عرصه را پرورش دادند به حاشیه رانده شده‌اند، لزوم توجه اهالی رسانه به همه رشته‌های ورزشی و ریشه یابی مشکلات و تنگناها را مورد تاکید قرار داد.

سعید فقیری نیز در این جلسه، یادداشتی را در بیان مسائل و مشکلات فوتبال فارس و وضعیت تیم فوتبال قشقایی، قرائت کرد.

در این جلسه، بر لزوم، همدلی و همراهی در ارتقاء جایگاه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس برای کمک به رفع تنگناها و مشکلات حوزه ورزش و مطالبه گری از مسئولان و متولیان این حوزه، تاکید شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=37252

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.