• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

مراسم گرامیداشت روز بسیج عشایر در فارس برگزار شد

  • کد خبر : 3692
  • 29 اردیبهشت 1399 - 21:25
مراسم گرامیداشت روز بسیج عشایر در فارس برگزار شد
سرهنگ پاسدار عیسی افسری فرمانده سپاه عشایری فارس در این مراسم گفت: در حالیکه در کشورهای غربی پس از شیوع کرونا فروشگاه ها را خالی کردند، مردم ما به کمک یکدیگر آمده و پناه هم شدند تا این روزهای سخت نیز بگذرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، مراسم گرامیداشت ۲۹ اردیبهشت، روز بسیج عشایر، مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس، فرمانده سپاه عشایر استان فارس ، مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان فارس ، مسئولین استانی و محلی،با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت امام جعفر صادق(ع) در منطقه سیخ دارنگون استان فارس برگزار شد.
وی ادامه داد: در شرایطی که سخت ترین تحریم ها را بر ما اعمال کرده اند اما جوانان توانمند ما توانستند کیت های تشخیص کرونا با خطای بسیار ساخته و حتی به بسیاری از کشورهای دنیا نیز صادر کنند.
این مقام مسئول درخصوص اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج عشایر فارس درجهت مبارزه با کرونا عنوان کرد: ۱۵۰ گروه جهادی بسیج عشایر استان در بحث ضدعفونی و رفع آلودگی از معابر و مکان‌های تجمع عشایر و کلنی‌های دام عشایر اقدام کرده که این اقدامات همچنان ادامه دارد. همچنین در راستای بازگشایی مدارس هم عملیات رفع آلودگی از مدارس عشایری آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اگرچه تاکنون از سوی خیرین کمک هایی داشته ایم، اما چون تا کنون توانسته ایم تمام خانواده‌های کم بضاعت عشایری را تحت پوشش این رزمایش قرار دهیم، باز هم از خیرین و دامداران عشایری تقاضای کمک برای این رزمایش را داریم، تصریح کرد: امروز در سراسر استان ۲۰۰ بسته معیشتی میان عشایر فارس توزیع شد و روزانه به طور میانگین ۴۰ بسته معیشتی در استان میان عشایر توزیع می شود.
افسری خاطر نشان کرد: در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، تاکنون این سه هزار بسته معیشتی و ۲ هزار بسته بهداشتی به همت بسیج عشایر میان عشایر فارس توزیع شده است.
وی همچنین از آغاز پویش اهدای یک گوسفند از دامداران عشایر جهت کمک به رزمایش مومنانه خبر داد.
در این مراسم از امروز طرح معیشتی روستایی وطرح اعتلای دام عشایر رونمایی و پیام سردار سیف رئیس سازمان بسیج جامعه عشایری کشور به اطلاعات عشایر غیور فارس قرائت شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3692

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.