• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

مجلس شورای اسلامی اصلاح قوانین و مقررات و تامین تجهیزات محیط بانان را در دستور کار قرار دهد

  • کد خبر : 36865
  • 10 خرداد 1401 - 15:41
مجلس شورای اسلامی اصلاح قوانین و مقررات و تامین تجهیزات محیط بانان را در دستور کار قرار دهد
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نیاز است تا اصلاح قوانین و مقررات و تأمین تجهیزات و آنچه که برای محیط زیست ضرورت دارد در مجلس شورای اسلامی نسبت به آنها اقدام شود و نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری این موضوع اهتمام ورزند.

به گزارش سحاب پرس، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تاکنون ۱۵۰ شهید محیط بان را برای حفظ و صیانت از محیط زیست کشور تقدیم کرده ایم.

طی مراسمی آیین ملی وداع و قدردانی از شهدای مظلوم محیط بان و محیط یار محیط زیست فارس محمد فرهمند و رضا بهرامی پور در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، معاون محیط زیست طبیعی کشور، فرمانده نیروی انتظامی استان، دادستان عمومی و مرکز انقلاب استان،رییس مجمع نمایندگان استان فارس، استاندار فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، مدیران کل حفاظت محیط زیست کشور، تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و سایر مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

رضا انجم شعاع معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم بیان کرد: محیط بانی شغل بسیار مقدسی است و این عزیزان مسئولیت و حفاظت از محیط زیست کشور را با حداقل امکانات برعهده دارند.

وی همچنین اظهار کرد: تاکنون ۱۵۰ شهید محیط بان را برای حفظ و صیانت از محیط زیست کشور تقدیم کرده ایم و نیاز است تا اصلاح قوانین و مقررات و تأمین تجهیزات و آنچه که برای محیط زیست ضرورت دارد در مجلس شورای اسلامی نسبت به آنها اقدام شود و نمایندگان مجلس نسبت به پیگیری این موضوع اهتمام ورزند.

گفتنی است در این مراسم همچنین انجم شعاع معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست پیام تسلیت علی سلاجقه معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پی شهادت محیط بان و محیط یار استان فارس را قرائت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

یک بار دیگر، خون بهترین فرزندان این مرز و بوم، نهال سر سبزی و طراوت سرزمین عزیزمان را آبیاری کرد و جان هایی شریف در راه حفاظت از محیط زیست و صیانت از طبیعت ایران اسلامی به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

اینجانب شهادت محیط بان دلسوز و فداکار «محمد فرهمند» و همیار محیط بان مخلص و سخت کوش«رضا بهرامی پور» را به خانواده بزرگ محیط بانی کشور، همکاران محترم اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و خانواده مکرم و معزز این دو همکار بزرگوار تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات آنان را از درگاه باری تعالی مسألت می نمایم. همچنین برای همیار محیط بان مجروح« علی اسدی» نیز آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36865

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.