• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

مقابل افرادی که بخواهند محیط زیست استان را مختل کنند خواهیم ایستاد

  • کد خبر : 36862
  • 10 خرداد 1401 - 15:34
مقابل افرادی که بخواهند محیط زیست استان را مختل کنند خواهیم ایستاد
استاندار فارس گفت: در مقابل کسانیکه بخواهند محیط زیست استان را مختل کنند خواهیم ایستاد، همچنین از رسانه های استان، سمن ها و گروه های مردمی محیط زیستی که خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در کنار مجموعه محیط زیست فعالیت می کنند، قدردانی می کنیم.

به گزارش سحاب پرس، استاندار فارس در آیین ملی وداع و قدردانی از شهدای مظلوم، محیط بان و محیط یار محیط زیست فارس محمد فرهمند، رضا بهرامی پور که در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن ابراز تسلیت به مادران شهدای این دو محیط بان، گفت: خداوند به این دو مادر این نعمت را اعطاء کرده است که در دوران عمر خود مادر شهید باشند.

محمد هادی ایمانیه اظهار کرد: در روایات نقل شده از اهالی عصمت و طهارت آمده است که شهدای عزیز ما به خصوص از پدر و مادر خود استقبال خواهند کرد و انشاءالله شفیع ما باشند.
ایمانیه ضمن قدردانی از زحمات محیط بانان با اشاره به یک آیه قرآنی بیان کرد:‌ خداوند در اوج عزت و معرفت انسان هایی را خلق کرده اما متأسفانه در عمق رذالت افرادی هستند که خود را به عمق جهنم انداخته اند و باعث شهادت این عزیزان می شوند. این در حالیست که این عزیزان با حقوق بسیار کم به منظور دفاع از آزادی دیگران، آرامش و آسایش مردم را تأمین می کنند.
استاندار فارس خاطر نشان کرد:در مقابل کسانیکه بخواهند محیط زیست استان را مختل کنند خواهیم ایستاد.
ایمانیه همچنین از رسانه های استان، سمن ها و گروه های مردمی محیط زیستی که خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در کنار مجموعه محیط زیست فعالیت می کنند، قدردانی کرد.
شایان ذکر است آیین ملی وداع و قدردانی از شهدای مظلوم محیط بان و محیط یار محیط زیست فارس محمد فرهمند و رضا بهرامی پور در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور معاون توسعه و پشتیبانی و حقوقی مجلس در سازمان حفاظت محیط زیست ، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، معاون محیط زیست طبیعی کشور، فرمانده نیروی انتظامی استان، رییس مجمع نمایندگان استان فارس، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، مدیران کل حفاظت محیط زیست کشور، تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و سایر مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36862

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.