• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

پیام تبریک فرماندار ممسنی بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

  • کد خبر : 3650
  • 26 اردیبهشت 1399 - 3:10
پیام تبریک فرماندار ممسنی بمناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

فرماندار ممسنی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی ادارات، سازمان ها و دستگاههای اجرائی شهرستان تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی متن پیام دکتر ایوبی به شرح زیر است:نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه […]

فرماندار ممسنی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی ادارات، سازمان ها و دستگاههای اجرائی شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی متن پیام دکتر ایوبی به شرح زیر است:
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است و در حقیقت این روز فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.
امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه واسط بین مردم و سازمان، کارکنان و مدیران در افکار عمومی نقش کلیدی را بر عهده دارند و هر اداره و سازمانی که بتواند در افکار عمومی جایگاه خود را داشته باشد موفق‌تر است و تقویت ارتباط با روابط عمومی‌ها موجبات موفقیت بیشتر را برای ادارات شهرستان فراهم می‌سازد.
بی تردید مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و میبایست قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها بود.
اینجانب ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و پرسنل روابط عمومی ادارات، سازمان ها و دستگاههای اجرائی شهرستان ممسنی ، توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسئلت می نمایم.
داود ایوبی
فرماندار ممسنی

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3650

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.