• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
3
استاندار فارس در جمع تعدادی از خانواده های شهدای فتح خرمشهر:

بزرگترین وظیفه مسئولان در برابر خون شهدا عمل به وعده ‌هاست/ فتح خرمشهر جریان تاریخ کشور را تغییر داد

  • کد خبر : 36377
  • 03 خرداد 1401 - 12:06
بزرگترین وظیفه مسئولان در برابر خون شهدا عمل به وعده ‌هاست/ فتح خرمشهر جریان تاریخ کشور را تغییر داد
استاندار فارس خاطر نشان کرد: ما مسئولان در مقابل ایثارگری‌های رزمندگان و جانفشانی شهدا وظایفی بر عهده داریم و بزرگترین وظیفه این است که پاسخگوی اقداماتی باشیم که به عنوان برنامه اعلام می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس ،دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار تعدادی از خانواده های شهدای فتح خرمشهر در آستانه سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر نه تنها جریان جنگ را عوض کرد بلکه جریان تاریخ کشور را  تغییر داد و جریان ماندگاری از ایثار در طول دفاع مقدس برجای گذاشته است.

ایمانیه با بیان اینکه ایثار گری رزمندگان و جانفشانی شهدا در آزادسازی خرمشهر جریان جنگ هشت ساله کشور را تغییر داد، تصریح کرد: در حالی که در هشت سال دفاع مقدس کشورهای مختلف برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به اتحاد رسیده بودند، رزمندگان با جانفشایی و ایثار توانستند جریان جنگ را تغییر دهند و لحظه های ماندگاری را در تاریخ کشور به جا گذارند‌.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد: ما در مقابل  ایثارگری های رزمندگان و جانفشانی شهدا وظایفی بر عهده داریم و بزرگترین وظیفه مسئولان انقلاب اسلامی این است که پاسخگویی اقداماتی باشیم که به عنوان برنامه اعلام می گردد.

استاندار فارس از جانبازان و ایثارگران حاضر در این جلسه عنوان کرد: شما براساس تجربه و آن‌چیزی که در جامعه مشاهده کردید توصیه های کارشناسی شده خود را به مسولان انتقال دهید تا در مسیر خدمت رسانی این موارد را مدنظر قرار دهند.

دکتر ایمانیه ضمن اشاره به اینکه دولت سیزدهم در تلاش برای رفع مشکلات مردم است و در این زمینه نیازمند همراهی مردم است، یادآور شد: مسولان و مدیران اجرایی استان فارس طبق وظیفه ذاتی به توصیه های کارشناسی شده برای رسیدن به نتیجه مطلوب توجه خواهند کرد.

استاندار فارس از پیگیری رفع مشکلات اشتغال و مسکن جانبازان، ایثارگران و رزمندگان به عنوان رویکرد مدیریت ارشد استان فارس تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36377

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.