• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
«مهدی همتی» به مناسبت روز روابط عمومی؛

روابط عمومی یک علم پویا است

  • کد خبر : 3623
  • 27 اردیبهشت 1399 - 15:12
روابط عمومی یک علم پویا است
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی این روز را به تمامی فعالان در این حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین، متن پیام مهدی همتی به شرح ذیل است.
درحقیقت روابط‌عمومی، یک علم پویا است و نقش کارشناسان و اساتید روابط ‌عمومی باید پررنگ ‌تر از قبل در فضای مجازی مطرح و دیده شود . این ارتباط علاوه بر کمک به استارت ‌آپ‌ها و فعالان حوزه فضای مجازی، راه‌گشا و نوید بخش توسعه روابط ‌عمومی الکترونیک در سطح کشور خواهد بود و تبادل این اطلاعات در بین فعالان حوزه فناوری اطلاعات و بدنه روابط ‌عمومی کشور به حرفه‌ایی‌تر شدن و توسعه هر دو حوزه منتج خواهد شد.
برای ایجاد اعتماد و تحقق اهداف در بخش کشاورزی گریزی نیست جز همراهی و همدلی جامعه روابط عمومی و هم افزایی در سایه تعامل و بهره گیری از پتانسیل های ارتباطی نرم افزاری و سخت افزاری خانواده بزرگ روابط عمومی، در راستای یک راهبرد و هدف واحد که با برنامه ریزی های راهبردی و مدیریت هوشمندانه می توان شاهد اعتلای نظام ارتباطات یکپارچه در وزارت جهاد کشاورزی بود.
ضمن عرض تبریک هفته روابط عمومی و خدا قوت به فعالان این حوزه در خانواده بزرگ روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و تمامی فعالین کوشای این بخش سخت و پر تلاطم در همه دستگاه ها، خبرگزاری ها و رسانه های جمعی، بر خود لازم می دانم که از اقدامات هوشمندانه اداره روابط عمومی این سازمان تقدیر و تشکر نمایم که با حرکتی منسجم و هدفمند موجب شکل گیری یک تعامل دو سویه و کاهش فاصله با ذی نفعان بخش کشاورزی شده و شفافیت و دستیابی سریع به اطلاعات را برای آنان به ارمغان آورده و در مسیر تعالی، استوار گام بر می دارند.
با آرزوی موفقیت و سر بلندی بیش از بیش روابط عمومی ها در راستای اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
مهدی همتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3623

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.