• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

یک استان فارسی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شد

  • کد خبر : 36041
  • 25 اردیبهشت 1401 - 21:05
یک استان فارسی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران شد
سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در احکام جداگانه يي معاونين «عمليات فرودگاهي»، «برنامه‌ريزي، نظارت و امور اقتصادي» و «توسعه مديريت و منابع» شرکت را منصوب کرد.
به گزارش سحاب پرس، به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «حمیدرضا سیدی» در احکام صادره آقایان «فرشید گلیج»، «امیرحسین تابع‌جماعت» و «محمدحسین رئیسی» را به ترتیب به سمت‌های «معاون عملیات فرودگاهی»، «معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی» و «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب کرد.
در بخشی از احکام انتصاب سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به معاونان جدید این شرکت آمده: امید است با اتکال به خداوند متعال اهتمام لازم در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌منظور استقرار سیستمی مردم‌مدار، پاکدست، فسادستیز و قانون‌مدار در شرکت به عمل آورید.
گفتنی است؛ فرشید گلیج معاون جدید عملیات فرودگاهی از جانبازان جنگ تحمیلی و دارای سوابق متعددی در این شرکت همچون مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.
در کارنامه امیرحسین تابع‌جماعت معاون جدید برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی نیز سوابق و مسئولیت‌های اجرایی متعددی نظیر عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سایپا (سمیکو)، معاون توسعه‌ بازار هلدینگ بانک شهر، مشاور اداری و مالی سازمان ارتباطات اسلامی و مدیر بازرگانی و مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران به چشم می‌خورد.
محمدحسین رئیسی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها از جوانان انقلابی استان فارس، دانش‌آموخته حسابداری و مدیریت بوده و دارای سوابق اجرایی مختلفی در وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی از جمله قائم‌مقام حوزه وزارتی بوده است.
رئیسی مدیریت خبرگزاری فارس در استان فارس را نیز در کارنامه خود دارد.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=36041

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.