• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

پرونده تخلف شش واحد عمده فروش به ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیون ریال و واحد نانوایی سنگک به ارزش بیش از  ۲ میلیارد ریال روی میز تعزیرات فارس

  • کد خبر : 35795
  • 26 اردیبهشت 1401 - 20:45
پرونده تخلف شش واحد عمده فروش به ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیون ریال و واحد نانوایی سنگک به ارزش بیش از  ۲ میلیارد ریال روی میز تعزیرات فارس
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس از ارجاع پرونده تخلف  ۶ واحد عمده فروش و یک واحد نانوایی سنگک به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس گفت : بر اساس بازرسی های انجام شده توسط بازرسان سازمان صمت استان در سطح عمده فروشان مواد غذایی تعداد  ۳ واحد بنکدار اقدام به‌عرضه،  انواع، پودر شوینده، رب گوجه، و روغن نموده که متاسفانه  نه تنها اقلام خود را در سامانه جامع تجارت به ثبت نرسانده بودند یلکه هیچگونه ورود و خروج نیز در سامانه مذکور ثبت نکرده بودند.

مهدی حسنی افزود : فعل و عمل این سه واحد عمده فروش طبق ماده ۱۷ قانون تعزیرات حکومتی تخلف محسوب گردید و پرونده تخلف  آنها به ارزش ۹۵۴ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

حسنی ادامه داد :  همچنین براساس بازرسی های انجام شده در سطح عمده فروشان مواد غذایی شهر شیراز، سه واحد عمده فروش، طی خرید صوری انجام شده اقدام به اختفاء و عدم عرضه انواع ماکارونی و پودر شوینده نمودند، که پرونده تخلف این ۳ واحد به ارزش ۱۵۰ میلیون و یکصد و هشتاد هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

حسنی اضافه کرد : همچنین طبق استعلامات انجام شده مشاهده گردید، یک واحد نانوایی سنگک ،ا اقدام به تعطیل نمودن واحد صنفی خود از ابتدای سال جاری نموده بود، که بر اساس استعلامات انجام شده و بررسی‌های صورت گرفته مشاهده گردید میزان دریافتی سهمیه آرد ایشان ماهانه ۳۴۸ کیسه بوده است و طی دوماه گذشته ۶۹۶ کیسه آرد یارانه ای دریافت کرده است، که ایشان اقدام به تعطیل نمودن واحد صنفی و فروش خارج از شبکه آرد های دریافتی می نمود.

وی اظهار داشت : پس از احراز تخلف پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه ایشان طبق ماده ۶۱ قانون نظام صنفی محرز گردید و پرونده ایشان به ارزش ۲ میلیارد و هفتصد و هشتاد و چهار میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر نوع تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ این سازمان گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35795

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.