• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان فارس مشخص شد

  • کد خبر : 35654
  • 26 اردیبهشت 1401 - 14:27
مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان فارس مشخص شد
مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن نویسندگان ،خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مشخص شد و قاسم محمدی بعنوان اولین رئیس انجمن فارس انتخاب شد.

به گزارش سحاب پرس، سخنگوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس ظهر دوشنبه با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره این انجمن پس از برگزاری انتخابات افزود: بر اساس تبصره ۵ ماده ۱۷ اساسنامه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، اعضای هیأت مدیره موظف هستند، در اولین جلسه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی مسئولیت‌های هیأت مدیره را با برگزاری انتخابات داخلی مشخص کنند.

مهدی راکعی افزود: بر همین اساس هیأت مدیره منتخب نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس نیز در اولین جلسه رسمی خود، که با حضور ۶ تن از اعضا برگزار شد، به اتفاق آرا قاسم محمدی را به عنوان رئیس و عبدالامین عطایی را عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و مسئول کمیته آموزش این انجمن انتخاب و معرفی کردند.

وی ادامه داد: با رأی اعضای هیأت مدیره محمد جواد شلتوک کار به عنوان دبیر و حسین امیری نیز به عنوان خزانه دار انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان انتخاب شدند.

راکعی با اشاره به استراتژی هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مبنی بر استفاده از ظرفیت و توانایی همه اعضای این انجمن در پیشبرد اهداف آن و با اشاره به انتخاب نجمه جعفری به عنوان مسئول کمیته بانوان و منوچهر اسدی پویا به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان افزود: بانوان و پیشکسوتان دو جامعه هدف مهم و قابل احترام این انجمن برای نیل به برنامه‌های تعیین شده توسط هیأت مدیره هستنند، از این روز تشکیل این دو کمیته در ابتدای شروع به فعالیت انجمن ضروری به نظر می‌رسید.

سخنگوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، تشکیل دیگر کمیته‌های این انجمن با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بین اعضای این انجمن را از دیگر برنامه‌های هیأت مدیره عنوان کرد و گفت: جامعه ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، متشکل از نیروهای با توان و تجربه است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت کارهای بزرگی را انجام داد.

گفتنی است در اولین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، با رأی هیأت مدیره این انجمن، مهدی راکعی به عنوان سخنگوی انجمن انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.