• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

با حضور دکتر بروجردی؛ دفتر مرکز امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گشایش یافت

  • کد خبر : 35504
  • 25 اردیبهشت 1401 - 22:15
با حضور دکتر بروجردی؛ دفتر مرکز امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گشایش یافت
دفتر مرکز امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی واحد شیراز، دفتر مرکز امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور دکتر علاءالدین بروجردی، معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در این آیین اظهار کرد: در راستای سهولت دسترسی و تسریع امور مختلف دانشجویان غیرایرانی مشغول به تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از رؤسای واحدهای دانشگاهی خواسته شده تا دفاتر میز خدمت را برای دانشجویان غیرایرانی مهیا کنند.

دکتر بروجردی، هدف از تأسیس دفاتر میز خدمت را بهبود خدمات‌رسانی به دانشجویان در زمینه‌های کنسولی، آموزشی، پژوهشی و سایر زمینه‌های مرتبط با دانشجویان غیرایرانی برشمرد و بیان کرد: از آنجا که در همه بخش‌های دانشگاه کارکنان تسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی برای پاسخگویی به دانشجویان غیرایرانی وجود ندارد، ایجاد میز خدمت که با حضور کارشناسان مسلط به امور موضوعی و مسلط به زبان تشکیل می‌شود، کمک بسیار بزرگی به دانشجویان خارجی حاضر در واحدهای دانشگاهی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم در این مراسم مطرح کرد: واحد شیراز با ظرفیت‌های متعدد و قابلیت‌های خاص در جذب دانشجویان غیرایرانی می‌تواند به الگویی برای تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی بدل شود.

دکتر محمدرضا قائدی ابراز امیدواری کرد که استادان، کارکنان و دست‌اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس حداکثر توان خود را به کار ببرند تا با گسترش رشته‌ها و افزایش جذب دانشجویان غیرایرانی و افزایش توانمندی، قابلیت‌های این دانشگاه به جوامع بین‌المللی محقق شود.

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز هم بیان کرد: مرکز امور بین‌الملل این دانشگاه در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع راه‌اندازی شد و این فضا محیط مناسبی برای حضور دانشجویان غیرایرانی برای پیگیری امور آموزشی آنان است، فضای آموزشی اختصاصی نیز برای استفاده استادان در تدریس ویژه برای دانشجویان خارجی پیش‌بینی شده است.

محمدجواد حبیب‌آگهی تبیین کرد: محیط بسیار مناسبی برای اسکان دانشجویان غیرایرانی در مجموعه رفاهی واقع در شهر صدرا نیز مهیا شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35504

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.