• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
4
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

اعزام تیم های بهداشتی به حاشیه شهر برای رعایت جدی تر اصول فاصله گذاری اجتماعی

  • کد خبر : 3550
  • 25 اردیبهشت 1399 - 7:39
اعزام تیم های بهداشتی به حاشیه شهر برای رعایت جدی تر اصول فاصله گذاری اجتماعی
در هفتاد و هفتمین نشست بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کروناویروس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعزام تیم های بهداشتی دانشگاه با هدف رعایت جدی تر اصول فاصله گذاری اجتماعی در حاشیه شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران به ویژه در شب های قدر، از مردم خواست تا در شب های قدر ماه مبارک رمضان برای سلامتی مبتلایان و کارکنان درگیر با کرونا دعا و برای جانباختگان این بیماری طلب مغفرت کنند.

دکتر «مهرزاد لطفی» پیرو پیگیری رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حاشیه شهر شیراز و با توجه به تراکم جمعیت در برخی از نقاط حاشیه شهر، تاکید کرد: با انجام اقدامات موردنیاز از سوی تیم های بهداشتی دانشگاه، باید از ایجاد خوشه های جدید مبتلایان به کرونا جلوگیری شود.

او ضمن اعلام انجام هزار و ۵۳۶ مورد تست کروناویروس طی روز گذشته در فارس، اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بحران کرونا در جهرم، عملکرد آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در استان و آمار مبتلایان، افراد بستری و بهبودیافتگان در استان را نیز دیگر مورد بررسی قرار داد.

دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست درباره نشست مشترک معاونت بهداشت دانشگاه با اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: شیوه نامه های بهداشتی مورنیاز برای بازگشایی احتمالی مدارس پیش بینی و راهکارهای ضروری به این سازمان ارایه شد.

در این نشست هر یک از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کرونا در فارس پرداختند.

این نشست صبح امروز، بیست و پنجم اردیبهشت، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3550

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.