• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
رئیس شورای شهرستان شیراز:

آقای فرماندار انتصابات و مطالبات فرعی را رها کنید به فکر بودجه باشید

  • کد خبر : 35395
  • 25 اردیبهشت 1401 - 17:45
آقای فرماندار انتصابات و مطالبات فرعی را رها کنید به فکر بودجه باشید
رئیس شورای شهرستان شیراز در دیدار با فرماندار شیراز گفت: آقای فرماندار انتصابات و مطالبات فرعی را رها کنید به فکر بودجه باشید.

به گزارش سحاب پرس، محمدتقی تذروی، رئیس شورای شهرستان شیراز در دیدار با فرماندار شیراز با تاکید بر داشتن تفکر جهادی و انقلابی، اظهار داشت: امام راحل مردم را ولی نعمت خواند اگر نعمتی است، برای مردم است و ما باید خدمتگزار مردم باشیم.
وی گفت: پذیرش هر مسئولیت تاج افتخاری خدمت به مردم است و این بار مسئولیتی که روی دوش ما است سنگین است.
تذروی افزود: اگر تعویضی در مسئولیت‌ها صورت می‌گیرد برای این است که مسیر به جلو حرکت کند چون اگر بنا بر همان نگاه و مسیر بود که نباید تغییری رخ می‌داد.
رئیس شورای شهرستان شیراز خطاب به فرماندار گفت: در این شهر افراد تحصیلکرده با سابقه خوب زیاد است اما علت انتخاب شما نگاه متفاوت و اهداف شما است که منجر به این انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه وضعیت ما در مجموعه شهرستان‌ها خاص است و با دیگر شهرستان‌ها فرق می‌کند، گفت: از شما درخواست می‌کنم که بازدیدی از روستاهای شیراز داشته باشید چراکه در سال‌های گذشته نسبت به آنها کوتاهی شده است.
تذروی اظهارداشت: شهر شیراز مدافع دارد و همه حق و حقوق شهر را می‌گیرند اما در سطح شهرستان مشکلات زیاد است استاندارد نبودن جاده‌ها، نبود امکانات در روستاهای شهرستان منجر به مشکلات زیاد شده اما حل آنها نیاز به تفکر جهادی دارد و نمی‌توان منتظر بودجه بود.
وی جاده، اورژانس، حمل و نقل عمومی را از مهم‌ترین اولویت‌های روستاهای شهرستان شیراز دانست و افزود: در بازدیدها و بودجه‌ها باید شهرستان شیراز دیده شود، انتصابات و سایر مطالب فرعی را رها کنید به فکر بودجه باشید.
رئیس شورای شهرستان شیراز عنوان کرد: سرشماری هم از دیگر مشکلات است نمی‌توان با سرشماری ۱۰ سال پیش مشکلات این روستاها را حل کرد و باید نسبت به حل مشکلات مردم در این مناطق اهتمام داشت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35395

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.