• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

پاسخ به یک شایعه/اتهام زنی بی اساس و تشویش افکار عمومی هدف اقدامات دشمنان نظام است

  • کد خبر : 35393
  • 25 اردیبهشت 1401 - 17:42
پاسخ به یک شایعه/اتهام زنی بی اساس و تشویش افکار عمومی هدف اقدامات دشمنان نظام است
شورای شهر شیراز در خصوص ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سفر رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به تهران واکنش نشان داد.

به گزارش سحاب پرس، شورای شهر شیراز در خصوص ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سفر رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به تهران واکنش نشان داد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ادعاهای مطرح شده توسط فردی معلوم الحال در فضای مجازی در پوششی با عنوان مطالبه گر به تاریخ ۲۳/۲/۱۴۰۱، در مورد سفر جناب آقای مهدی طاهری رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیراز به تهران با هدف اصرار بر حفظ حکم انتصاب جناب آقای مهندس اصنافی برای شهرداری شیراز از اساس کذب محض بوده و مایه تعجب است که ایشان چگونه و براساس چه مستنداتی چنین تهمت و افترایی را به مهندس طاهری نسبت داده‌اند.
مزید تنویر افکار عمومی معروض می دارد، برای جناب طاهری و طبق گفته صریح ایشان آنچه مرجع قانون صلاح بداند، علی السویه است و کمترین اصراری بر له و علیه آن را نخواهند داشت .

این فرد، چندی پیش نیز رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیراز را متهم به جانبداری از تخلفات محتمل و غیراثباتی یکی از شهرداران مناطق نموده که آنهم کذب محض بوده و فاقد وجاهت قانونی است و افترا و تهمت محسوب می شود .

متأسفانه این فرد همیشه منتقد مجازی، طی ماه های اخیر به‌ دفعات اتهامات بی اساسی را خارج از اخلاق اسلامی رسانه‌ای کرده و جالب اینکه وی یک بار قبل از انتشار مبهمات خود از جناب آقای طاهری، سوالی را به صورت خصوصی طرح و پاسخ آنرا مبنی بر کذب بودن روایت از ایشان اخذ نموده اما در کمال تعجب بعداً عیناً به عنوان یک مورد اتهامی به رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیراز منتشر نموده است!!
متاسفیم از اینکه اعضا و ریاست محترم شورای اسلامی شهر شیراز باید وقت قانونی متعلق به مردم را برای سوالات و موارد ادعایی ایشان گذاشته و به مردم بگویند که آنچه این خودشیفته ادعا می کند، کذب محض است.
آیا ایشان از اینکه دستگاه عظیم شهرداری را دچار استیصال نماید و یا بر خلاف توجهات مقام معظم رهبری روح امید را از مدیران شهرداری و معالاً از شهروندان می گیرد احساس ادای تکلیف شرعی می نماید؟
در انتها از کلیه دلسوزان و کسانی که قصد مبارزه با فساد را دارند که اگر ان‌شاءالله قصد خیر و نیت خالص داشته باشند، پیشنهاد داریم تا ابتدا به صورت حضوری و سپس از مجاری قانونی به همراه مستندات و در چارچوب مصلحت کشور و نظام به دنبال پاسخ به سؤالات و ابهامات خود باشند .
در این راستا تاکید چندباره داریم، درگاه انتقاد از مسئولینی که خود را انقلابی می دانند همواره باید باز باشد چرا که اتفاقاً آسیب پذیرترین افراد امثال اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز هستند ، زیرا در منظر و داوری مردمی قرار دارند که آرای خود را همچون امانت در اختیار آنان قرار داده اند، اما اتهام زنی بی اساس و تشویش افکار عمومی موضوعی است جدا که هدف اقدامات دشمنان نظام بوده و هست.
و من ا… التوفیق

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35393

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.