• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11
رییس شورای شهر شیراز:

اظهارات خلاف واقع، ظلم در حق این شهر است

  • کد خبر : 3534
  • 25 اردیبهشت 1399 - 7:12
اظهارات خلاف واقع، ظلم در حق این شهر است
رییس شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد از نشر برخی مطالب خلاف واقع در فضای مجازی، تأکید کرد: به دلایل روشنی که آماده دفاع علمی از آن هستیم، مصوبه ساماندهی نیروی انسانی شهرداری یکی از شایسته‌ترین تصمیمات شورای اسلامی شهر شیراز بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «سید عبدالرزاق موسوی» در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و سومین جلسه علنی این شورا با اشاره به برخی صحبت‌های مطرح شده در خصوص مصوبه شورا در ارتباط با نیروهای انسانی شهرداری، گفت: در فضای مجازی صحبت‌هایی خلاف حق و واقعیت عنوان می‌شود و من از مسؤولان حراست شهرداری و سازمان بازرسی درخواست می‌کنم موضوع را به جد پیگیری کنند چرا که انتشار خلاف واقعیت ظلم در حق همه خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه تعداد نیروهایی که در شهرداری از سال ۹۰ به بعد هم در قالب نیروهای شرکتی و هم نیروهای حجمی وارد شهرداری شده، مشخص و قابل استناد است، عنوان داشت: بنا داشتم امروز گزارشی را در این خصوص براساس نامه شهرداری به مردم ارائه دهم و شورای شهر و شهرداری شیراز را با گذشته مقایسه کنم که این گزارش را به جلسات آتی موکول می‌کنیم.
وی اضافه کرد: به اعتقاد من بر اساس دلایل مستند قابل ذکر، این مصوبه برجسته‌ترین و شایسته‌ترین تصمیمی بوده است که شورا از ابتدا تاکنون در زمینه نیروی انسانی اتخاذ کرده چرا که تلاش‌های بسیاری هم به لحاظ حقوقی و هم به لحاظ فنی در این مسیر انجام گرفته تا منجر به این مصوبه شود.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد، در هر جمعی به لحاظ علمی و فنی و تخصصی مصوبه شورا در بحث نیروی انسانی را مطرح و از آن دفاع کنیم.
موسوی با اشاره به اینکه تا سال ۹۳ از بودجه کشور به بخش جاری شهرداری کمک می‌شده، یادآور شد: آیین‌نامه استخدامی شهرداری در سال ۸۱ و آن هم در زمانی که دولت به شهرداری کمک می‌کرده مصوب شده بود در حالی که امروز دولت نه فقط در بخش جاری بلکه در هیچ قسمت دیگری مساعدتی به شهرداری ندارد.
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: نهاد شورا باید این صلاحیت را داشته باشد که در مورد نیروی انسانی شهرداری بتواند تصمیم گرفته و مدیریت کند چرا که این نهاد است که باید جوابگوی مردم باشد.
وی در ابتدای نطق خود نیز با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار امیدواری کرد که توفیق درک این ایام و لیالی قدر نصیب همه شده و سرنوشت همه به خوبی رقم بخورد.
موسوی همچنین با تبریک مناسبت‌های پاسداشت زبان فارسی، بزرگداشت حکیم عمر خیام، روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و نیز روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالین این عرصه، نقش ارتباطات و روابط عمومی را روز به روز گسترده‌تر و موثرتر از گذشته دانست.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3534

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.