• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

دستور رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص رفع موانع تولید کارخانه قند کوار

  • کد خبر : 3516
  • 26 اردیبهشت 1399 - 11:12
دستور رئیس کل دادگستری استان فارس در خصوص رفع موانع  تولید کارخانه قند کوار
رئیس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان کوار از دو واحد تولیدی در این حوزه قضایی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس در این سفر که با حضور دبیر ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان انجام شد روند تولید در کارخانه ذوب آهن پاسارگاد و علل توقف خط تولید کارخانه قند این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه پیگیری مشکلات تولید و استفاده از ظرفیت حمایتی دادگستری از تولید استان را جهادی دنبال می کنیم گفت: با راه اندازی کارگروه های شهرستانی ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تلاش کرده ایم ارتباط بین تولید کنندگان و مجموعه قضایی استان را تسهیل نمائیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در جریان دیدار از کارخانه ذوب آهن پاسارگاد کوار ضمن تحسین همت مهندسین و کارگران این مجموعه گفت: دست حمایتی مجموعه قضایی استان هرگز اجازه اجازه تعطیلی و توقف هیچ واحد تولیدی را نخواهد داد.

گفتنی است مجموعه ذوب آهن پاسارگاد یکی از صنایع بزرگ استان است که بیش از ۳ هزار کارگر در آن مشغول به کار می باشند.

همچنین در ادامه این سفر رئیس کل دادگستری استان فارس از شرکت سهامی تولیدی قند پارس واقع در شهرستان کوار نیز دیدار کرد و ضمن دیدار با مدیران این مجموعه علل توقف این واحد تولیدی را با حضور فرماندار ، امام جمعه شهرستان و مسئولین محلی بررسی و بر رفع موانع حقوقی آن در اسرع وقت تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در دیدار از واحد تولیدی ضمن ابراز تأسف از اینکه چنین واحد تولیدی با سابقه ای به یک باره در سال ۷۷ متوقف گردیده است بررسی و آسیب شناسی این امر را خواستار شد و بیان داشت: آسیب شناسی این موضوع می تواند ضمن کمک به این واحد تولیدی زمینه پیشگیری از وقوع حوادث مشابه برای سایر تولید کنندکان را فراهم نماید.

این مقام عالی قضایی استان با بیان اینکه بازگشت این واحد به لحاظ قدمت و جایگاه آن در شهرستان بسیار حائز اهمیت است گفت: تأکید کردیم تا رئیس حوزه قضایی شهرستان کوار در اولین جلسه کارگروه شهرستانی ستاد، مشکلات حقوقی و قضایی این مجموعه را احصاء و بررسی و تا سر حد امکان راه حل مشکلات با همکاری مسئولان به صورت محلی در دستور کار قرار گیرد اما در صورتی که مشکلات ادامه یافت از مرکز استان و در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی موضوع را شخصاً دنبال تا این واحد تولیدی هر چه سریع تر به تولید برسد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3516

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.