• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
در بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار فارس رخ داد:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شهرستان سپیدان/ کلنگ مرکز خدمات جامعه سلامت شبانه روزی هماشهر زده شد/ لزوم توجه ویژه به گردشگری سپیدان

  • کد خبر : 35109
  • 24 اردیبهشت 1401 - 14:01
اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شهرستان سپیدان/ کلنگ مرکز خدمات جامعه سلامت شبانه روزی هماشهر زده شد/ لزوم توجه ویژه به گردشگری سپیدان
در سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان اعتبار جهت اجرای پروژه های این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه و هیئت همراه در بیست و سومین سفر رسمی خود به شهرستان ها به شهرستان سپیدان سفر کرد.

در این سفر که با گلباران و ادای احترام به شهدای شهرستان آغاز شد، کلنگ مرکز خدمات جامعه سلامت شبانه روزی  هماشهر به زمین زده شد. این مرکز با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی یک سال به مساحت ۹۰۰ متر مربع ساخته می شود.

دکتر ایمانیه در این سفر ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم شهرستان سپیدان، گفت:  معتقدم که شهرستان سپیدان ظرفیت های بالقوه و توانمندی های بالایی دارد اما متاسفانه به نتیجه مطلوب مخصوصا در عرصه گردشگری نرسیده است.

نماینده عالی دولت در فارس بیانات رهبر معظم انقلاب در سفر به استان درخصوص گردشگری را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: اگر قرار است گردشگری مورد توجه ویژه قرار بگیرد، یکی از شهرستان های هدف و بسیار مهم سپیدان خواهد بود.

استاندار فارس ادامه داد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با همکاری بخش خصوصی و دولت در عرصه گردشگری شهرستان سپیدان تحولی جدی ایجاد کنیم.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه ۲۷ مصوبه در این سفر برای توسعه و رفع مشکلات سپیدان تصویب شد، اظهار کرد: توجه به ویژه ای به جاده های روستایی، لوله کشی گاز برای روستا های که از این نعمت برخوردار نیستند و آب آشامیدنی روستاها خواهد شد.

وی از تکمیل «طرح هادی روستایی» برای روستا های شهرستان سپیدان خبر داد و بیان داشت: در این سفر مشکل برق و جاده برای تولید کنندگان مستقر در شهرک صنعتی سپیدان مورد بررسی قرار گرفت که در هفته آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، راهداری و فرماندار شهرستان تصمیم لازم در راستای تعریض و رفع نقاط پرحادثه جاده مسیر اردکان به کمهر انجام می شود.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به بازدید از «پارک غدیر اردکان» درخصوص اختصاص اعتبار گفت: با مشارکت شهرداری اردکان و معاونت امور عمرانی استانداری تسهیلات برای توسعه این پارک  اختصاص خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35109

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.