• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

تفاهم نامه راه اندازی مرکز تشخیص و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در شیراز منعقد شد

  • کد خبر : 35013
  • 22 اردیبهشت 1401 - 7:30
تفاهم نامه راه اندازی مرکز تشخیص و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی در شیراز منعقد شد
با حضور استاندار فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس جهاد دانشگاهی کشور تفاهم نامه راه اندازی مرکز درمان ناباروری و تشخیص و درمان سرطان جهاد دانشگاهی استان فارس به امضا رسید.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در مراسم «انعقاد تفاهم نامه راه اندازی مرکز درمان ناباروری و تشخیص و درمان سرطان جهاد دانشگاهی استان فارس» گفت: نهادهای انقلابی همانند جهاد دانشگاهی نقش ویژه ای برای جمهوری اسلامی دارند و با کم رنگ تر شدن بعضی از این نهادها ضرر آن را مشاهده کردیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس ضمن اشاره به ظرفیت های بی نظیر این استان، گفت: جهاد دانشگاهی در استان فارس باید به سقف توانمندی برسد و در عرصه های فعالیت جهاد، می توانیم تسهیل گر باشیم.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه شیراز قطب پزشکی است و در زمینه «توریسم درمانی» گام های مهمی برداشته می شود، بیان داشت: در آینده نزدیک تفاهم نامه «شهرک دارویی و گیاهان دارویی» به امضا خواهد رسید.

استاندار فارس با اشاره به تفاهم نامه علوم پزشکی شیراز و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سال های گذشته بیان داشت: پیگیر تحقق سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه گیاهان دارویی استان فارس هستیم.

دکتر ایمانیه «ناباروری و جمعیت» را یکی از موضوعات مهم کشور دانست و اظهار کرد: قرارگاه صیانت از جمعیت در استان فارس تشکیل شده و با حضور سازمان های مرتبط امیدواریم در این راستا موفقیت های بیشماری کسب کنیم چراکه رهبر معظم انقلاب طی سال های متمادی خطر تنزل جمعیت را متذکر شدند.

نماینده عالی دولت در فارس بر هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: دانشجویان علوم پزشکی می توانند دوره کارآموزی، تحصیل و پژوهش را در بخش های مرتبط در جهاد دانشگاهی انجام دهند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در موضوع درمان ناباروری نیز ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مجمع خیرین و… کمک خواهند کرد، بیان داشت: در سال ۱۴۰۱ بالاترین بودجه سال های پس از انقلاب به موضوع جمعیت اختصاص پیدا کرده است و در برش استانی این بودجه به تشخیص و درمان ناباروری کمک خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری بین استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهاد دانشگاهی فارس برای همکاری بیشتر در راه اندازی مرکز درمان ناباروری و تشخیص و درمان سرطان به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=35013

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.