• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
استاندار فارس تاکید کرد:

شورای صنفی اساتید دانشگاه‌های استان فارس تشکیل شود/ دیوار بی اعتمادی بین دانشگاه ها فرو نریخته است/ هم افزایی دانشگاه ها ضامن پیشرفت

  • کد خبر : 34940
  • 17 اردیبهشت 1401 - 19:58
شورای صنفی اساتید دانشگاه‌های استان فارس تشکیل شود/ دیوار بی اعتمادی بین دانشگاه ها فرو نریخته است/ هم افزایی دانشگاه ها ضامن پیشرفت
استاندار فارس در جمع اساتید دانشگاه های شیراز ضمن تاکید بر هم افزایی دانشگاه ها، مشکلات و معضلات اساتید را مورد اشاره قرار داد و گفت: شورای صنفی متشکل از تمامی دانشگاه های استان به نمایندگی از اساتید به ویژه اساتید جوان راه اندازی شود تا مشکلات و معضلات پیگیری گردد‌.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در جمع اساتید دانشگاه های استان با اشاره به نقش موثر دانشگاه ها، گفت: باید هم افزایی در عرصه های مختلف نظیر آموزش، فرهنگ، سلامت، ورزش، تجهیزات آزمایشگاه ها و کتابخانه ها بدون هیچ حاشیه ای انجام شود.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر کاهش اختلاف سلیقه ها، بیان داشت: متاسفانه با وجود حواشی، توافقات در عمل به فراموشی سپرده می شد بنابراین در این برهه از زمان نیاز است دانشگاه های استان هم افزا باشند.

دکتر ایمانیه ضمن بیان اینکه احساس می کنم دیوار بی اعتمادی بین دانشگاه ها هنوز به صورت کامل فرو نریخته است، خواستار ارتباط منظم روسای دانشگاه های استان شد و گفت: برای اتحاد باید «فداکاری» وجود داشته باشد و یقینا هم افزایی پیشرفت همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

استاندار فارس ظرفیت همه جانبه دانشگاه و اساتید را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: دانشگاه با ورود به اداره استان می تواند در تمامی عرصه ها نقش آفرینی کند؛ البته صنعت باید محیط لازم برای کسب تجربه دانشجویان فراهم کند.

وی با تاکید براینکه تفاهم نامه های عملیاتی بین دانشگاه ها و صنعت منعقد شود، اظهار کرد: با کمک دانشگاه به صنعت استان که دچار مشکلات فراوانی است، باید تلاش کنیم فارس به جایگاه شایسته خود در این عرصه برسد و شاهد جهش باشیم.

نماینده عالی دولت در فارس مشکلات اساتید دانشگاه ها را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: رسیدگی به مشکلات رفاهی اساتید، در اولویت وظایف دولت و مدیران است؛ بنابراین در استان فارس نیز پیگیر خواهیم بود و نباید به خاطر مشکلات، تدریس و پژوهش تحت تاثیر قرار گیرد.

دکتر ایمانیه تصریح کرد: شورای صنفی متشکل از تمامی دانشگاه های استان به نمایندگی از اساتید به ویژه اساتید جوان راه اندازی شود تا مشکلات و معضلات پیگیری گردد‌.

استاندار فارس در پایان سخنان خود، طرح جهش ملی مسکن را فرصتی طلایی برای تمامی اقشار جامعه دانست و بر استفاده از امکانات موجود استان برای مسکن دار شدن اساتید و کارکنان دانشگاه ها و حتی دانشجویان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34940

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.