• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز:

دشمن با ایجاد شبهه فضای ذهن را به هم می ریزد

  • کد خبر : 34702
  • 12 اردیبهشت 1401 - 11:21
دشمن با ایجاد شبهه فضای ذهن را به هم می ریزد
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز با بیان اینکه فرزندان نسل دهه ۷۰ و ۸۰ به بعد با مطالعه بیشتر معلومات دینی و علمی خود را افزایش دهند، گفت: دشمن در فضای حقیقی و مجازی با ایجاد شبهه فضای ذهن را بر هم می ریزد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، شهربانو حاصلی در یادواره شهدای شاخص که به همت حوزه مقاومت بسیج محدثه خواهران به یاد شهیده راضیه کشاورز و شهیده زینب کمایی در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه در حوزه فرهنگی فضای ملتهبی را شاهدیم که برگزاری این یادواره ها می تواند خلا فرهنگی در سطح جامعه را پر کند.

رییس اداره آموزش وپرورش ناحیه چهار شیراز در ادامه،با بیان این که، دشمن اذهان عمومی دختران نسل جدید را نشانه گرفته ابراز داشت: آموزش و پرورش به عنوان دومین نهاد تربیتی و الگوی معرفتی، پس از نهاد مقدس خانواده می تواند در سطح جامعه نقش آفرین باشد.

شهربانو حاصلی، با اشاره به، فضای مسموم شبکه های اجتماعی توسط دشمنان نظام و انقلاب و تسخیر اذهان عمومی جوانان و نوجوانان خاطر نشان کرد: یأس و ناامیدی وایجاد شبهه یکی از ترفندهای دشمنان در شبکه های اجتماعی است که جوانان نسل امروزی را در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه علم و دانش ناامید کنند.در ادامه این یادواره، مادر شهیده راضیه کشاورز نیز به خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهیده پرداخت و گفت: دختران با الگوگیری از سیره اهل بیت علیه السلام و مکتب شهدا آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.در پایان کتاب صوتی شهیده زینب کمایی که از یک ماه قبل در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده بود، به تعداد ۱۰ نفر از دانش آموزانی که بهترین خلاصه از زندگی شهید را نوشته بودند هدایایی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34702

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    خانم حاصلی در آموزش و پرورش ناحیه ۴شیراز، واقعا به اندازه چندنفر در روز فعالیت فرهنگی دارند. از ایشان برای این همه تلاش و پشتکار سپاسگزارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.