• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7

نشست مدیران کل ثبت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با هدف تسهیل مستند سازی شهرهای کم جمعیت و مناطق روستایی در سال جاری

  • کد خبر : 3461
  • 24 اردیبهشت 1399 - 21:57
نشست مدیران کل ثبت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با هدف تسهیل مستند سازی شهرهای کم جمعیت و مناطق روستایی در سال جاری

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس در دیدار با عطاء اله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان با اشاره به این که توسعه روستایی مقدمه توسعه ملی است تداوم همکاری ادارات ثبت و بنیاد مسکن را گامی ارزشمند در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این راستا برشمرد.سید مهدی هاشمی […]

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس در دیدار با عطاء اله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان با اشاره به این که توسعه روستایی مقدمه توسعه ملی است تداوم همکاری ادارات ثبت و بنیاد مسکن را گامی ارزشمند در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این راستا برشمرد.
سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن حضور در اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان با عطاء اله زمانی مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو نمود.
در این نشست که به منظور هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون چگونگی تسریع در صدور اسناد مالکیت روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر برگزار گردید طرفین بر لزوم تداوم تعامل در جهت مستند سازی این املاک تأکید نمودند.
مدیرکل ثبت فارس با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در این راستا و نقش مؤثری که روستاییان می توانند در سال جهش تولید داشته باشند ابراز امیدواری نمود با استفاده از ظرفیت های قانون ساماندهی عرضه و تولید مسکن نسبت به صدور اسناد مالکیت اقدام گردد.
وی با اشاره به صدور ۸ هزار و ۱۵۹ سند در راستای قانون ساماندهی طی سال گذشته در ادارات تابعه ثبتی این استان خاطر نشان نمود: نیل به نتایج مطلوب در راستای تسهیل و تسریع در مستند سازی مناطق محروم و روستایی همگامی ادارات مرتبط را می طلبد و با توجه به این که توسعه روستایی مقدمه توسعه ملی است تداوم همکاری ادارات ثبت و بنیاد مسکن گامی ارزشمند در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این راستا می باشد.
هاشمی افزود: ضروری است با توجه به نقش تسهیل گر قانون ساماندهی در مرتفع نمودن مشکلات تثبیت مالکیت بافت مسکونی روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت همکاری های دو دستگاه همچون سنوات گذشته افزایش یابد و از آمادگی مجموعه ثبتی این استان در تداوم تعامل با ادارات بنیاد مسکن در این زمینه طی سال جاری خبر داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3461

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.