• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
سرپرست طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای فارس؛

افزایش ظرفیت پست برق شهروز شهر شیراز و کاهش افت ولتاژ

  • کد خبر : 3458
  • 24 اردیبهشت 1399 - 21:53
افزایش ظرفیت پست برق شهروز شهر شیراز و کاهش افت ولتاژ
به منظور کاهش افت ولتاژ برق در شهرک شهروز شهر شیراز و مناطق پیرامونی آن طرح افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت این منطقه با اعتباری معادل ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، مهندس غلامعباس رنجبر سرپرست طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان فارس در این باره اظهار داشت : مطالعات و بررسی هایی کاربردی به منظور رفع مشکل افت ولتاژ و افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تامین برق مشترکین به ویژه صنعتی انجام گرفت که برآیند این مطالعات منجر به افزایش ظرفیت پست شهرک شهروز شهر شده است.

مهندس رنجبر با بیان اینکه با بهره گیری از دو دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگا ولت آمپر با اعتباری معادل ۱۶۰ میلیارد ریال افزایش ظرفیت پست یاد شده اجرایی گردید و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح باعث توسعه زیر ساخت های تامین برق در منطقه شرق شیراز خواهد شد گفت: تامین بخشی از برق مصرفی مشترکین صنعتی قطعا به جهش تولید در سال جاری کمک شایانی خواهد کرد.

رنجبر سرپرست طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان فارس در ادامه با بیان اینکه تلف شدن انرژی برق مورد نیاز در شبکه های انتقال و توزیع نیروی برق که با صرف هزینه های بسیار تولید می شود باید به درستی پایش و کنترل گردد گفت: برق باید بیش از پیش به صنعت و رونق و جهش تولید کمک کند با توجه به فعالیتهای بسیاری که برای افزایش ظرفیت پست ها و کاهش تلفات در شبکه های برق در استان فارس انجام گرفته این موضوع رونق بخش فردایی بهتر برای صنعت و گامی در راستای تحقق شعارجهش تولید است .

سرپرست طرح پست های فوق توزیع شرکت برق منطقه ای استان فارس اضافه کرد: با انجام مطالعات دقیق در این حوزه ضمن بررسی عملکردهای گذشته، میزان کفایت و اثر بخشی فعالیت ها نیز رصد و پایش می گردد ، بدین ترتیب اطمینان حاصل می کنیم که اقدامات در جهت تامین برق مطمئن و پایدار کافی و مؤثر بوده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3458

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.